برنامه سرمایه گذاری کبک به روی ایرانیان مقیم ایران بسته شد
15 دسامبر 2011 - 9:24
بازدید 344
5

بر اساس خبری که هم اکنون از سوی مدیر بخش سرمایه گذاری بانک اسک.شیا به دست ما رسید اداره مهاجرت کبک از این پس پرونده سرمایه گذاری ایرانیان مقیم ایران را نمی پذیرد. این توقف ممکن است شامل پرونده هایی نیز که بعد از ۲۲ نوامبر سال جاری فایل شده اند نیز بشود. گفتنی است […]

ارسال توسط :
پ
پ

بر اساس خبری که هم اکنون از سوی مدیر بخش سرمایه گذاری بانک اسک.شیا به دست ما رسید اداره مهاجرت کبک از این پس پرونده سرمایه گذاری ایرانیان مقیم ایران را نمی پذیرد. این توقف ممکن است شامل پرونده هایی نیز که بعد از ۲۲ نوامبر سال جاری فایل شده اند نیز بشود.

گفتنی است این تصمیم وزیر مهاجرت کبک در پی فشار وزرات امور خارجه کانادا برای اجرایی ساختن تحریمهای اعمال شده این کشور بر علیه ایران در قالب این قانون است.

قرار است این تصمیم روز دوشنبه رسما اعلام شود و جزییات آن در اعلامیه رسمی اداره مهاجرت در آن روز روشن خواهد شد. 

اگر این خبر قطعی شده و منتشر شود عملا به معنی تبعیض علیه مردم ایران قابل پیگیری در کمیسیون حقوق بشر کاناداست. توجیه این موضوع بر اساس مقررات تحریمها نمی تواند قابل قبول باشد چرا که این مقررات درست یا غلط نمی تواند شهروندان ایرانی را هدف قرار دهد.

کنپارس به تدریج با دوستانی که با ما قرارداد سرمایه گذاری دارند و هنوز پرونده آنها فایل نشده است برای بررسی راههای آلترناتیو تماس خواهد گرفت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar