برنامه سرمایه گذاری کبک از ۳۰ می ۲۰۱۶ تا ۲۸ فوریه ۲۰۱۷ پرونده می پذیرد
01 آوریل 2016 - 20:35
بازدید 479
23

امروز پس از مدتها انتظار کبک سیاست خود را برای دریافت پرونده در برنامه سرمایه گذاری کبک اعلام کرد. از قرار اطلاع این برنامه بین ۳۰ می ۲۰۱۶ تا ۲۸ فوریه ۲۰۱۷ تعداد ۱۹۰۰ پرونده می پذیرد. تعداد ۱۳۳۰ پرونده برای چین در نظر گرفته شده است و ۵۷۰ ظرفیت برای غیر چینی ها در […]

ارسال توسط :
پ
پ

امروز پس از مدتها انتظار کبک سیاست خود را برای دریافت پرونده در برنامه سرمایه گذاری کبک اعلام کرد. از قرار اطلاع این برنامه بین ۳۰ می ۲۰۱۶ تا ۲۸ فوریه ۲۰۱۷ تعداد ۱۹۰۰ پرونده می پذیرد. تعداد ۱۳۳۰ پرونده برای چین در نظر گرفته شده است و ۵۷۰ ظرفیت برای غیر چینی ها در نظر گرفته شده است. این ظرفیتها بین موسسات مالی درگیر تقسیم می شود و آن موسسات نیز با مجموعه های مهاجرتی وارد گفتگو شده و برای دریافت پرونده برنامه ریزی می کنند.

کنپارس افتخار دارد که تعداد معینی ظرفیت از موسسات یاد شده در اختیار دارد و با اطمینان می تواند پرونده متقاضیان را برای ثبت در این برنامه دریافت کند. برای اطلاع بیشتر در مورد این برنامه می توانید این مطلب را در سایت رسمی کنپارس بخوانید. 

علاوه بر آن می توانید ویدیوی مربوط به این برنامه را در این صفحه تماشا کنید.  توجه کنید که در این ویدیو که قبل از اعلام ظرفیتهای جدید تهیه شده تعداد ظرفیت ۱۷۵۰ اعلام شده است که خوشبختانه این ظرفیت به ۱۹۰۰ افزایش پیدا کرده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar