برنامه سرمایه گذاری کبک آوریل ۲۰۱۶ بازگشایی می شود
05 فوریه 2016 - 11:32
بازدید 449
7

برنامه سرمایه گذاری کبک در تاریخ ۲۹ ژانویه ۲۰۱۶ با دریافت ۱۷۵۰ پرونده بسته شد. از این تعداد ۱۲۰۰ پرونده عملا مختص چین و بقیه یعنی ۵۵۰ پرونده سهم بقیه دنباست. کنپارس خوشبختانه سهمیه محدود ولی در مقایسه با تعداد کل ظرفیت قابل توجهی داشت که همه آن به همت تیم مجرب ما در تهران […]

ارسال توسط :
پ
پ

برنامه سرمایه گذاری کبک در تاریخ ۲۹ ژانویه ۲۰۱۶ با دریافت ۱۷۵۰ پرونده بسته شد. از این تعداد ۱۲۰۰ پرونده عملا مختص چین و بقیه یعنی ۵۵۰ پرونده سهم بقیه دنباست. کنپارس خوشبختانه سهمیه محدود ولی در مقایسه با تعداد کل ظرفیت قابل توجهی داشت که همه آن به همت تیم مجرب ما در تهران و مونترآل به موقع در سیستم کبک ثبت شد. تعدادی از پرونده ها نیز که موفق به دلیل کمی وقت امکان تکمیل مدارک را نیافتند در سهمیه امسال ما منظور خواهند شد و توصیه می کنیم تا قبل از باز شدن برنامه نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام کنند. 

برنامه سال ۲۰۱۶ بدون تغییر در مقایسه با برنامه سال ۲۰۱۵ بازگشایی می شود و همه شرایط مانند دوره قبل است به این معنی که متقاضی نیازمند داشتن دست کم دارایی معادل یک میلیون و ششصد هزار دلار است و بایستی رقم ۲۲۰ هزار دلار در صورت قبولی پرداخت کند. هزینه قانونی برای رسیدگی به پرونده در مرحله کبک نیز ۱۵ هزار دلار است. برای اطلاعات بیشتر در مورد این برنامه این مطلب را بخوانید 

امسال مانند سال قبل کنپارس موفق شده است با مذاکره و جلب موافقت یکی از موسسات مالی درگیر  سهمیه قطعی بگیرد به این معنی که تعداد معینی از ظرفیت ۱۷۵۰ نفری امسال را پرونده های ارسالی از کنپارس تشکیل خواهد داد. به این ترتیب ما به تعدادی که امکان ثبت داریم قرارداد خواهیم بست و به دیگر سخن هر کس با کنپارس برای این برنامه وارد قرارداد می شود در صورت تکمیل مدارک در زمان تعیین شده ما می تواند اطمینان داشته باشد که یکی از ۱۷۵۰ پرونده ارسالی به اداره مهاجرت است که به طور قطعی مورد بررسی این اداره قرار خواهد گرفت.

خوشبختانه کنپارس در برنامه سرمایه گذاری کبک کارنامه درخشانی دارد و نرخ قبولی پرونده های کنپارس بسیار بالاتر از نرخ متوسط قبولی پرونده های ایرانیان در این برنامه است. از سوی دیگر کنپارس در انتخاب متقاضیان سرمایه گذاری دقت ویژه ای دارد و تنها در صورتی با متقاضی قرارداد قطعی بسته می شود که شانس قبولی پرونده متقاضی کمتر از ۹۰ درصد ارزیابی نشود. همه متقاضیان با مدیریت مجموعه مصاحبه اولیه خواهند داشت و همه امور این دسته از پرونده ها با نظارت مستقیم ایشان انجام می شود. علاوه بر همه اینها آمادگی برای مصاحبه احتمالی نیز از سوی آقای مختاری مدیریت مجموعه انجام می شود و این سنتی است که در مجموعه کنپارس برای ده سال گذشته جریان داشته است و همچنان متعهدیم که با نهایت دقت و کیفیت پرونده های سرمایه گذاری را به سرانجام برسانیم.

پیش بینی می شود ظرفیت محدود ما دوام چندانی نداشته باشد و در زمان نه چندان طولانی تکمیل شود از اینرو از متقاضیان تقاضا داریم تا قبل از پایان سال جاری خورشیدی ۹۴ برای عقد قرارداد مراجعه کنند. بدیهی است در صورتی که عدد قراردادها تا آن زمان به ظرفیت تعیین شده ما برسد روند عقد قرارداد متوقف خواهد شد. در صورت تمایل به عقد قرارداد سرمایه گذاری کبک  با کنپارس لطفا به نشانی info @ parscanada.com  با رعایت نکات زیر تماس بگیرید:

موضوع ایمیل را حتما Quebec Investor بنویسید 

در متن ایمیل اطلاعات زیر را برای ما ارسال کنید 

نام و نام خانوادگی

شماره تلفن تماس

در صورت تمایل نشانی پستی 

در صورت تمایل اشاره مختصر به شغل و میزان دارایی 

از همراهی شما سپاسگزاریم 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar