برنامه سرمایه گذاری فدرال بسته می شود
12 فوریه 2014 - 21:48
بازدید 418
9

لایحه بودجه دیروز از سوی دولت محافظه کار کانادا به مجلس داده شد. این لایحه که از سوی احزاب مخالف بودجه انتخاباتی خوانده شده و به تعبیر آنان با هدف جلب آرای کاناداییها در انتخابات پیش رو نوشته شده مورد انتقادات شدیدی قرار گرفته است. در مورد مهاجرت نیز در این قانون اشاره ای رفته […]

ارسال توسط :
پ
پ

لایحه بودجه دیروز از سوی دولت محافظه کار کانادا به مجلس داده شد. این لایحه که از سوی احزاب مخالف بودجه انتخاباتی خوانده شده و به تعبیر آنان با هدف جلب آرای کاناداییها در انتخابات پیش رو نوشته شده مورد انتقادات شدیدی قرار گرفته است.

در مورد مهاجرت نیز در این قانون اشاره ای رفته است و آن اینکه برنامه سرمایه گذاری فدرال که سالهاست متوقف شده و گفته می شود بیش از ۱۶۰۰۰ پرونده در آن معطل مانده اند به دلیل ناکارآمدی آن به زعم دولت هارپر بسته می شود تا با برنامه دیگری که Immigrant Investor Venture Capital Fund pilot project

خوانده شده جایگزین شود. قرار است هزینه اقدام این افراد بازگردانده شده و پرونده ها بسته شوند درست مانند ۲۸۰ هزار پرونده نیروی متخصصی که پیش از این دولت محافظه کار بست و البته بخش کمی از آنها تاکنون موفق به دریافت هزینه پرداختی خود شده اند.

جزییات برنامه مورد نظر هنوز در دسترس نیست ولی گفته می شود شباهتهایی با برنامه سرمایه گذاری آمریکا خواهد داشت. تجربه تغییر برنامه های از سوی این دولت البته منفی است و نمونه بارز آن برنامه پر سر و صدای Start Up Business بود که عدم موفقیت آن بر همه آشکار شده است. 

اشاره به این نکته ضروری است که این تصمیم تاثیری بر برنامه سرمایه گذاری کبک و کسانی که در این برنامه اقدام کرده اند و در مرحله فدرال منتظر ویزا هستند ندارد. دولت کبک در این زمینه اطلاعیه ای را در سایت مهاجرت خود اعلام کرده است که اینجا در دسترس است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar