برنامه جدید یکپارچه سازی کبک برای حمایت از مهاجران تازه وارد
14 آگوست 2019 - 21:13
بازدید 464
10

مهاجران آینده ی کبک قبل از آنکه حتی در این استان مستقر شوند از پشتیبانی دولت کیک برخوردار خواهند شد. به عنوان بخشی از خدمات یکپارچه سازی جدید کبک، اداره مهاجرت این استان قصد دارد برای مهاجران آینده یک افسر مهاجرت منصوب کند تا پرونده متقاضی را طی یک پروسه ی مرحله به مرحله دنبال […]

ارسال توسط :
پ
پ

مهاجران آینده ی کبک قبل از آنکه حتی در این استان مستقر شوند از پشتیبانی دولت کیک برخوردار خواهند شد.

به عنوان بخشی از خدمات یکپارچه سازی جدید کبک، اداره مهاجرت این استان قصد دارد برای مهاجران آینده یک افسر مهاجرت منصوب کند تا پرونده متقاضی را طی یک پروسه ی مرحله به مرحله دنبال کند.

جزئیات مربوط به این برنامه با عنوان (Parcours d’accompagnement personalisé) “برنامه پشتیبانی شخصی”  در 8 آگوست توسط وزیر مهاجرت کبک، سیمون ژولین باروت اعلام شد.

برای مهاجرت به کبک در قالب اقامت دائم، اتباع بیگانه ابتدا باید گواهی انتخاب کبک (CSQ) را دریافت کنند که توسط اداره مهاجرت (MIDI) صادر شده است. کبک مهاجران را طبق معیارهای خاص خود ارزیابی و انتخاب می کند. پس از دریافت CSQ، متقاضیان وارد مرحله فدرال خواهند شد و پس از آن می توانند به کانادا بیایند و کارت اقامت دائم خود را دریافت نمایند.

به محض اینکه مهاجران آینده CSQ خود را دریافت کنند، به منابع و یک افسر مهاجر تعیین شده دسترسی خواهند داشت. به کاندیداها اطلاعاتی در مورد مناطق کبک، شناخت قابلیت های حرفه ای خود و امکان شرکت در دوره آنلاین فرانسوی ارائه می شود.

افراد تازه وارد به محض ورود، در فرودگاه مورد استقبال قرار می گیرند و برای ایجاد یک برنامه ی اقدام فردی در طی پنج روز با یک افسر دستیار تعیین شده برای یکپارچه سازی، ملاقات می کنند.

برای روند جدید چهار مرحله وجود دارد:

  • ورود
  • آموزش زبان فرانسه
  • ورود و انطباق با بازار کار
  • ورود و انطباق با جامعه

همچنین برای کسانی که می خواهند در مورد واقعیت های فرهنگی اجتماعی و بازار کار کبک بیاموزند، یک دوره ی اختیاری وجود خواهد داشت و برای کسانی که در این دوره شرکت می کنند، پاداش تشویقی به مبلغ 185 دلار ارائه می دهد.

سیمون ژولین باروت در این باره گفته است: «برنامه پشتیبانی شخصی این واقعیت را در نظر می گیرد که نه تنها یک مسیر یکپارچه سازی وجود دارد، بلکه هر یک از افراد نیز نیازها و تجربه های منحصر به فردی دارند. برنامه جدید به ما اجازه می دهد تا این مسئله را در نظر بگیریم و افراد را به سمت منابع مناسب هدایت کنیم تا در آنجا خدمات و پشتیبانی های سازگار و فردی پیدا کنند.»

او همچنین گفت این ابتکار عمل سرمایه گذاری سالانه 20 میلیون دلار را نشان می دهد و ایجاد 84 شغل جدید دولتی را شامل می شود؛ ازجمله 78 افسر پشتیبانی یکپارچه سازی و شش هماهنگ کننده.

وزیر مهاجرت گفت: «ما اطمینان داریم که پشتیبانی کافی برای موفقیت روند یکپارچه سازی برای مهاجران بسیار مهم است. با این اقدام جدید، دولت برای ارتقاء و اطمینان از یکپارچه سازی موفق مهاجران در جامعه ی کبک اقدامات مشخصی انجام می دهد.»

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar