برنامه جدید دولت کانادا برای پذیرش مهاجر در سال های 2019 تا 2021
01 نوامبر 2018 - 20:05
بازدید 415
9

احمد حسین، وزیر مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا روز چهارشنبه 31 اکتبر 2018،  برنامه جدید این کشور برای پذیرش مهاجر در سال های ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۱ را اعلام کرد. وزیر مهاجرت و شهروندی کانادا با تاکید به اهمیت و تاثیر جذب مهاجران در رشد اقتصادی این کشور اعلام کرد که این برنامه جدید مهاجرتی به […]

ارسال توسط :
پ
پ

احمد حسین، وزیر مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا روز چهارشنبه 31 اکتبر 2018،  برنامه جدید این کشور برای پذیرش مهاجر در سال های ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۱ را اعلام کرد.

وزیر مهاجرت و شهروندی کانادا با تاکید به اهمیت و تاثیر جذب مهاجران در رشد اقتصادی این کشور اعلام کرد که این برنامه جدید مهاجرتی به نفع همه شهروندان کانادا ست چرا که مهاجران باعث می شوند کانادا در عرصه اقتصاد جهانی در صدر بازار رقابتی قرار گیرد.

به گفته احمد حسین، تعداد جذب مهاجران در سال های ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۱ به ترتیب به ۳۳۰۸۰۰ و ۳۴۱۰۰۰ و ۳۵۰۰۰۰ نفر یعنی نزدیک به ۱ درصد جمعیت کانادا در سال 2021خواهید رسید.

وی به اهمیت حضور مهاجران در جامعه کانادا و تاثیر آنها بر نوآوری اشاره کرد و گفت که دولت کانادا به همین دلیل است که از ورود نسل جدید مهاجران که با خود استعداد و نوآوری به این کشور می آورند، استقبال می کند و مهاجرت ستون اصلی اقتصاد کانادا ست.

احمد حسین پیش از این این نیز در  30 اکتبر 2017 در گفت و گو با رادیو سی بی سی اعلام کرده بود که دولت کانادا قصد دارد 300 هزار مهاجر جدید برای سال 2018 بپذیرد.

منبع خبر 

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar