برنامه انتخابی استان انتاریو از طریق اکسپرس انتری بازگشایی شد
19 ژانویه 2018 - 19:49
بازدید 430
8

اداره مهاجرت استان انتاریو روز پنج شنبه 18 ژانویه 2018 با بازگشایی جریان مهاجرتی Express Entry Human Capital Priorities Stream اعلام کرد که تعداد پذیرش متقاضی در سال جدید افزایش خواهد یافت. برنامه انتخابی استان انتاریو یا همان Ontario Immigrant Nominee Program در سال 2018 تعداد 6600 متقاضی خواهد پذیرفت که این تعداد در مقایسه […]

ارسال توسط :
پ
پ

اداره مهاجرت استان انتاریو روز پنج شنبه 18 ژانویه 2018 با بازگشایی جریان مهاجرتی Express Entry Human Capital Priorities Stream اعلام کرد که تعداد پذیرش متقاضی در سال جدید افزایش خواهد یافت.

برنامه انتخابی استان انتاریو یا همان Ontario Immigrant Nominee Program در سال 2018 تعداد 6600 متقاضی خواهد پذیرفت که این تعداد در مقایسه با سال گذشته 600 پرونده افزایش داشته است و مشخص نیست این برنامه تا چه زمانی باز خواهد ماند. بر اساس اطلاعات سال های گذشته، تعداد دفعات باز شدن این برنامه در سال دو تا سه بار است و ظرفیت 6600 پرونده اعلام شده برای تمام جریان های این برنامه استانی می باشد.

هر متقاضی که  (Notifications of Interest (NOIدریافت می کند، 45 روز تقویمی فرصت خواهد داشت تا درخواست خود برای برنامه انتخابی استانی را ثبت کند، این تنها تغییر مهم این برنامه در مقایسه با سال گذشته است. به بیان واضح تر، مهلت ثبت آنلاین درخواست در سال گذشته تا 6 ماه پس از دریافت NOI بود ولی در سال جدید مانند سال های 2015 و 2016 متقاضی فقط 45 روز تقویمی پس از دریافت NOI فرصت دارد تا درخواست خود را ثبت کند.

شرایط اقدام در این برنامه

  1. داشتن حداقل امتیاز 400 یا بالاتر در سیستم امتیاز دهیCRS در استخر اکسپرس انتری الزامی است. به عبارتی مدارک تحصیلی حتما باید ارزیابی شوند و داشتن مدرک زبان آیلتس 6 در هر چهار مهارت الزامی است. (باید توجه داشته باشید که همه افرادی که امتیاز بالای 400 دارند، پیام علاقه مندی دریافت نمی کنند.)
  2. داشتن مدرک زبان CLB7 یعنی مدرک زبان آیلتس 6 در هر چهار مهارت زبانی.
  3. بر خلاف سایر برنامه های انتخابی استان های کانادا، برنامه انتخابی استان انتاریو، فهرست مشاغل ندارد و متقاضیان بر اساس امتیازی که در داخل استخر اکسپرس انتری دارند، انتخاب می شوند.
  4. تنها متقاضیانی می توانند در این برنامه شرکت کنند که در پروفایل اکسپرس انتری شان پیام از سوی استان انتاریو دریافت کرده باشند.
  5. پیام های علاقه مندی فرستاده شده از سوی استان پیش از تاریخ اول نوامبر ٢٠١٧ دارای اعتبار ٦ ماهه و یا اعتبار تا تاریخ ٣١ دسامبر ٢٠١٧ هستند (هر کدام زودتر باشد). بدین معنا که متقاضیان باید درخواست خود را تا قبل از این زمان ثبت کنند.
  6. داشتن سابقه کار:

الف) متقاضیانی که برای برنامه (Federal Skilled Worker Class (FSWC  دولت فدرال اقدام کرده اند، بایستی حداقل یک سال متوالی و تمام وقت تجربه کاری داشته باشند، و یا تجربه کار پاره وقتی که در سیستم National Occupation Classification (NOC) level 0, type A, B شناخته شده باشد و این تجربه کاری باید در طول پنج سال قبل از دریافت پیام علاقه مندی باشد.

ب) متقاضیانی که برای برنامه (Canadian Experience Class (CEC اقدام کرده اند، بایستی یک سال تجربه کار تمام وقت (صرفا نه متوالی) داشته باشند، و یا تجربه کار موقتی که در سیستم NOC  شناخته شده باشد و در طول سه سال قبل از دریافت پیام علاقه مندی باشد.

    7. داشتن مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد یا دکترا از دانشگاه های کانادایی و یا داشتن مدرک معادل که مورد تایید سیستم ارزیابی تحصیلی کانادا قرار گرفته باشد.

    8. تکمیل فرم تمایل نامه برای اثبات تمایل برای زندگی در انتاریو.

    9. داشتن تمکن مالی برای هزینه های اولیه زندگی در استان انتاریو. 

   10. توجه داشته باشید که هنگام ساخت پروفایل اکسپرس انتری، در قسمت انتخاب استان ها، استان انتاریو یا تمام استان ها را انتخاب کنید.

برنامه انتخابی استان انتاریو در جریان های زیر متقاضی می پذیرد: 

 

منبع خبر

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar