باز هم سو استفاده از نام کنپارس در فضای مجازی
14 ژوئن 2011 - 20:14
بازدید 359
8

علی مختاری؛ اطلاع یافتیم که مدتی است سایتی راه اندازی شده که نشانی اینترنتی آن کنپارس است با پسوندی متفاوت و عجب اینکه با جدیت تمام نیز در تلاش است همه مطالب سایت کنپارس را بدون رعایت مقررات اعلام شده استفاده کند. آقای ح پ دارنده این سایت خود را پرستار معرفی کرده است و […]

ارسال توسط :
پ
پ

علی مختاری؛

اطلاع یافتیم که مدتی است سایتی راه اندازی شده که نشانی اینترنتی آن کنپارس است با پسوندی متفاوت و عجب اینکه با جدیت تمام نیز در تلاش است همه مطالب سایت کنپارس را بدون رعایت مقررات اعلام شده استفاده کند. آقای ح پ دارنده این سایت خود را پرستار معرفی کرده است و ادعا می کند برای کمک به پرستاران علاقمند به مهاجرت به کانادا این سایت را راه اندازی کرده است.

نخست اینکه این نام قانونا در انحصار این شرکت است و هیچ شخص حقیقی و یا حقوقی دیگر نمی تواند از آن استفاده کند به خصوص اینکه در زمینه مهاجرت استفاده شود چرا که به یقین موجب گمراهی افراد می شود. ما براحتی می توانیم در دادگاههای ایران و کانادا در این خصوص اقدام کنیم و اصرار وی به ادامه سو استفاده از این نام می تواند عنوان مجرمانه کلاهبرداری را نیز توجیه کند.

دوم اینکه اساسا ایشان مجاز به ارایه مشاوره در زمینه مهاجرت نیست و بر اساس مقررات جدید فدرال و کبک همین عمل یعنی مشاوره و ارایه مطالب در این مورد در فضای مجازی با ادعای کمک به مهاجران بدون داشتن مجوز در کانادا جرم قابل تعقیب است

و سوم اینکه از مطالب ما در سایت رسمی شرکت کنپارس به صورت غیر مجاز استفاده می کند که این نیز نقض حقوق انحصاری شرکت و نویسندگان مطالب است و البته قابل تعقیب در مراجع قضایی ایران و کاناداست.

در این مرحله فرض را بر عدم اطلاع ایشان از مقررات گذاشته ایم و ایمیلی را برای ایشان فرستاده ایم و درخواست کرده ایم که به این رفتار غیرقانونی خود و تجاوز به حقوق دیگران پایان دهد که امیدواریم چنین بشود. 

مهمتر از آن لازم دیدیم با توجه به دریافت ایمیلهایی که از ما در مورد رابطه آن فرد با مجموعه ما می پرسند اعلام کنیم که نامبرده هیچ ارتباطی با مجموعه ما ندارند و ما هیچ مسیولیتی در قبال نوشته های آن سایت و خدمات احتمالی وی به متقاضیان نداریم.

 

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar