بازگشایی برنامه اسپانسرشیپ پدران و مادران برای اقامت کانادا
22 دسامبر 2013 - 1:26
بازدید 458
8

بر اساس اعلام پیشین وزارت مهاجرت قرار است برنامه اسپانسرشیپ پدر و مادر که برای سال ۲۰۱۱ متوقف شده بود در سال ۲۰۱۴ با شرایطی جدید بازگشایی شود. انتظار می رود در تاریخ ۲ ژانویه اطلاعات مربوطه در سایت اداره مهاجرت در دسترس باشد.  شنیده ها حاکی از آن است که شرایط برنامه جدید به […]

ارسال توسط :
پ
پ

بر اساس اعلام پیشین وزارت مهاجرت قرار است برنامه اسپانسرشیپ پدر و مادر که برای سال ۲۰۱۱ متوقف شده بود در سال ۲۰۱۴ با شرایطی جدید بازگشایی شود. انتظار می رود در تاریخ ۲ ژانویه اطلاعات مربوطه در سایت اداره مهاجرت در دسترس باشد. 

شنیده ها حاکی از آن است که شرایط برنامه جدید به شرح زیر خواهد بود:

۱- تمکن مالی اسپانسر باید بیش از گذشته باشد و وی باید بتواند ثابت کند که در سه سال مالیاتی گذشته میزان معینی درآمد داشته است. این میزان باید ۳۰ درصد بالاتر از خط مینیمم درآمد موسوم به LICO باشد. این جدول را می توانید اینجا ببینید. این درآمد باید در کانادا کسب شده باشد بنابراین برای اینکه بتوان پدر و مادر را اسپانسر کرد دست کم باید سه سال در کانادا کار کرده باشید با درآمدی که تعیین شده است. داشتن پول در حساب و یا ….. جایگزین درآمد نمی شود. 

۲- فرزندان یک پدر و مادر هم نمی توانند به اتفاق و با روی هم گذاشتن درآمدها برای پدر و مادر خود اقدام کنند به تعبیر حقوقی جز همسر کس دیگری نمی تواند Co-Signer تعهد مالی برای اسپانسرشیپ باشد.

۳- تعهد ده ساله پیشین برای حمایت از پدر و مادر به بیست سال افزایش می یابد.

۴- فرزندان وابسته به پدر و مادر تنها تا ۱۹ سالگی می توانند آنها را همراهی کنند بر خلاف گذشته که تا ۲۲ سالگی و پس از آن به شرط دانشجویی می توانستند همراه آنها باشند. این بخش از مقررات البته قطعی نیست و باید منتظر ژانویه و انتشار آنها شد.

۵- تعداد معینی درخواست در سال ۲۰۱۴ دریافت می شود و پس از پر شدن سقف تعیین شده درخواستها بازپس فرستاده می شوند.



ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar