ایجاد کسب‌وکار با چشمان باز
23 می 2013 - 1:40
بازدید 188
6

یافتن پاسخ برای برخی پرسش‌های بسیار مهم، قبل از شروع یک کسب‌و‌کار، کمک شایانی به کارآفرین در تصمیم برای توقف و یا ادامه پروژه و البته در صورت ادامه در خصوص چگونگی ادامه کار می‌نماید. مطالعه جامع در مورد مشخصه‌های بازار مربوطه قطعا منجر به تهیه نقشه راهی مطمئن برای فرد کارآفرین و یا سرمایه‌گذار […]

ارسال توسط :
پ
پ

یافتن پاسخ برای برخی پرسش‌های بسیار مهم، قبل از شروع یک کسب‌و‌کار، کمک شایانی به کارآفرین در تصمیم برای توقف و یا ادامه پروژه و البته در صورت ادامه در خصوص چگونگی ادامه کار می‌نماید.

مطالعه جامع در مورد مشخصه‌های بازار مربوطه قطعا منجر به تهیه نقشه راهی مطمئن برای فرد کارآفرین و یا سرمایه‌گذار جهت ورود به عرصه کسب‌و‌کار می‌گردد. کسب اطلاعاتی از قبیل وضعیت رقبای موجود در بازار، قوانین و مقررات دولتی مربوطه (استانی و فدرال)، مسایل مالیاتی و ریزه‌کاری‌های مترتب بر آن، چهارچوب‌های حقوقی و روش‌های مختلف ثبت یک کسب‌و‌کار، ثبت مالکیت معنوی، منابع مالی موجود و بالقوه، استراتژی‌های مناسب و موثر بازاریابی و بالاخره ویژگی‌های مشتریان از جمله اقداماتی هستند که بدون پرداختن به آنها درصد موفقیت یک بیزینس تازه‌وارد به بازار به شدت پایین آمده و ریسک بالایی را متوجه صاحب آن می‌نماید.

دولت استانی انتاریو با ایجاد مراکز SBEC (Small Business Enterprise Centre) جهت ارائه اطلاعات مفید به صاحبان کسب‌و‌کارهای کوچک، قصد کاهش ریسک احتمالی برای آنها را دارد. خدمات این مراکز به‌صورت رایگان است و مهم‌ترین آنها شامل موارد زیر می‌گردد:

۱-      مشاوره در زمینه مسائل حقوقی

در کانادا نیز همانند بقیه کشورها انواع مختلف شرکت‌های تجاری با ویژگی‌ها و میزان تعهدات متفاوت برای صاحبان و شرکایشان وجود دارد که ثبت هر کدام مزایا و معایبی را به‌دنبال خواهد داشت. به همین دلیل فرد کارآفرین باید قبل از شروع کسب‌و‌کار مورد نظر نسبت به کسب آگاهی از چهارچوب‌های حقوقی مربوط به هر کدام از انواع شرکت‌های تجاری اقدام نموده و سپس به ثبت شرکت تجاری و متناسب با شرایط خود اقدام نماید.

۲-      ارجاع متقاضیان به وکلای متخصص در امور تجاری جهت مشاوره رایگان

این مطلب در فصل «موضوع ماه» شماره ۱۱ پرنیان منتشر شده است. برای مشاهده متن کامل در وبسایت پرنیان کانادا، اینجا کلیک کنید.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar