اگر تا گرفتن ویزا از تاریخ اعتبار CSQ بگذرد؛ تکلیف چیست؟
07 ژوئن 2012 - 10:50
بازدید 202
7

 علی مختاری؛ شمار زیادی از متقاضیان کبک این روزها در انتظار دریافت مدیکال هستند و این طولانی شدن زمان برای آنها نگرانی هایی را ایجاد کرده است. یکی از این  نگرانی ها این است که با توجه به اعتبار ۳ ساله CSQ اگر تا قبل از صدور ویزا این مدرک اعتبار خود را از دست […]

ارسال توسط :
پ
پ

 علی مختاری؛

شمار زیادی از متقاضیان کبک این روزها در انتظار دریافت مدیکال هستند و این طولانی شدن زمان برای آنها نگرانی هایی را ایجاد کرده است. یکی از این  نگرانی ها این است که با توجه به اعتبار ۳ ساله CSQ اگر تا قبل از صدور ویزا این مدرک اعتبار خود را از دست بدهد چه اتفاقی خواهد افتاد. این سوال ده ها بار از سوی دوستان مطرح شده است و من با وجود اینکه پاسخ آنرا می دانستم رسما موضوع را از اداره مهاجرت کبک سوال کردم و تلاش می کنم با توجه به اطلاعات دریافتی در این نوشتار پاسخ روشنی به این سوال بدهم:

اعتبار CSQ سه سال است ولی باید ظرف یک سال از تاریخ صدور برای فدرال اقدام کنید. پس از اقدام برای فدرال نباید نگران اعتبار CSQ  باشید و نیازی نیست در صورت انقضا برای تمدید آن اقدام کنید. تمدید CSQ تنها با درخواست دولت فدرال ممکن است و اگر آنها لازم بدانند این کار را انجام خواهند داد. در هر صورت چه این مدرک تمدید بشود چه نشود معتبر بودن CSQ هنگام ورود به کبک هیچ اهمیتی ندارد و تاثیری در روند ثبت لندینگ شما ندارد. برای استفاده از خدمات کبک هم الزامی به داشتن CSQ معتبر ندارید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar