اپلیکیشن پرنیان در Google Play
03 اکتبر 2013 - 3:50
بازدید 258
4

همان‌طور که پیشتر به اطلاع شما رسانده بودیم، تیم فنی گروه رسانه‌ای پرنیان بعد از آماده‌سازی موفقیت‌آمیز اپلیکیشن نشریه پرنیان بر روی اپل استور، برای عرضه اپلیکیشن روی بازار اندروید (موسوم به Google Play) هم اقدام کرده است. خوش‌بختانه این اقدامات نتیجه داده است و دارندگان گوشی‌های هوشمند و تبلت‌هایی که با اندروید کار می‌کنند […]

ارسال توسط :
پ
پ

همان‌طور که پیشتر به اطلاع شما رسانده بودیم، تیم فنی گروه رسانه‌ای پرنیان بعد از آماده‌سازی موفقیت‌آمیز اپلیکیشن نشریه پرنیان بر روی اپل استور، برای عرضه اپلیکیشن روی بازار اندروید (موسوم به Google Play) هم اقدام کرده است. خوش‌بختانه این اقدامات نتیجه داده است و دارندگان گوشی‌های هوشمند و تبلت‌هایی که با اندروید کار می‌کنند این امکان را یافته‌اند تا از طریق اپلیکیشن اختصاصی نشریه، به تمامی شماره‌های آن دسترسی پیدا کنند.

شما می‌توانید از اینجا، اپلیکیشن پرنیان روی بازار اندروید را داون‌لود کنید.

همچنین اپلیکیشن پرنیان بر روی اپل استور (ویژه ایفون، آی‌پد و آی‌پاد) را اینجا دریافت کنید.

یادآوری می‌شود که نشریه پرنیان از شماره ۱۱ به بعد به صورت تعاملی interactive است به این معنا که همه لینک‌های داخلی (بین صفحات هر شماره) و خارجی (لینک به صفحات وبسایت‌های دیگر) روی آن فعال بوده و امکان استفاده از امکانات صوتی و تصویری را هم دارا می‌باشد.

تلاش تیم فنی ادامه دارد و در اینده نزدیک شاهد نشریاتی کاملا متفاوت و متمایز خواهیم بود که مطالعه آنها از طریق اپلیکیشن، با نسخه چاپی از همه نظر تجربه‌ای کاملا متفاوت و منحصربفرد خواهد بود.

با ما همراه باشید تا در جریان آخرین امکانات و تکنولوژی‌های بکارگرفته شده در گروه رسانه‌ای پرنیان قرار بگیرید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar