اول ‌PCR، بعد مسافرت به کانادا
01 ژانویه 2021 - 13:42
بازدید 446
9

مسافران کانادا باید پیش از سفر نتیجه منفی تست کرونا را ارائه دهند. کانادا اکنون از مسافرانش می خواهد تا سه روز قبل از ورود به کشور، تست منفی کووید19 را ارائه دهند. آنها باید تست «PCR» بدهند که در حال حاضر موثرترین تست ویروس کرونا به حساب می آید.   به علاوه، مقامات مرزی […]

ارسال توسط :
پ
پ

مسافران کانادا باید پیش از سفر نتیجه منفی تست کرونا را ارائه دهند.

کانادا اکنون از مسافرانش می خواهد تا سه روز قبل از ورود به کشور، تست منفی کووید19 را ارائه دهند. آنها باید تست «PCR» بدهند که در حال حاضر موثرترین تست ویروس کرونا به حساب می آید.

 

به علاوه، مقامات مرزی بیشتری در مرزهای ورودی کانادا حضور خواهند داشت تا اطمینان حاصل کنند کسانی که وارد کشور می شوند، با قوانین جدید آشنایی دارند. به گفته آقای «بیل بلر»، وزیر بهداشت عمومی، این تست جایگزین قرنطینه 14 روزه نمی شود. جزئیات هنوز در حال بررسی است و اطلاعات بیشتر در هفته آینده در دسترس خواهد بود.

 

طبق قانون، کلیه افرادی که به کانادا می آیند، باید به مدت 14 روز قرنطینه شوند. این بدان معناست که آنها باید همواره در خانه بمانند و برنامه مناسبی برای تهیه مواد غذایی و دارو داشته باشند. کسانی که قوانین قرنطینه را نقض کنند، ممکن است به شش ماه زندان یا حداکثر 750 هزار دلار کانادا جریمه نقدی محکوم شوند.

 

با این حال، ممکن است برخی از مسافران در صورت کسب تأیید از دولت قبل از سفر به کانادا، مجاز به ترک قرنطینه باشند. این استثنا معمولاً به دلایل انسان دوستانه (مانند شرکت در مراسم خاکسپاری یا گذراندن وقت با یکی از عزیزان در آخرین لحظات زندگی) وجود دارد.

 

این اقدام جدید پس از آنکه آقای «کریستین دوبه»، وزیر بهداشت کبک، از مقامات فدرال خواست تا غربالگری کووید19 مسافران ورودی را تشدید کنند، صورت گرفته است. کبک قبلاً فروشگاه های غیرضروری را نیز تعطیل کرده بود.

 

این مهم همچنین در پی افزایش موارد مبتلا به کووید19 در سراسر کشور وضع شده است. با فرا رسیدن زمستان، تعداد فزاینده ای وجود داشته که از 29 دسامبر، بیش از 550،000 مورد بوده است.

 

کانادا توزیع واکسن کرونا را در اوایل ماه جاری آغاز کرد. (زمانی که کانادا اولین سری واکسن «Pfizer» را دریافت کرد). واکسن «Moderna» نیز در حال ورود به کانادا می باشد.

 

طبق یک ردیاب واکسن ساخته شده توسط یکی از دانشجویان دانشگاه ساسکاچوان، و بر اساس به روزرسانی های استانی، تاکنون بیش از 70،000 واکسیناسیون «Pfizer» در سراسر کانادا انجام شده است.

 

الزامات برای مسافران کانادا

  • مسافران باید تست «PCR» را برای ارائه نتیجه منفی کووید19، حداکثر سه روز قبل از سفر به کانادا انجام دهند.
  • مسافران باید یک برنامه قرنطینه 14 روزه داشته باشند. آنها باید نحوه رسیدن به محل قرنطینه خود، و چگونگی دسترسی به اقلام ضروری (مانند غذا یا دارو) را مشخص کنند.
  • مسافران قبل از سفر به کانادا، باید برنامه «ArriveCAN» را روی گوشی خود نصب کنند. آنها باید اطلاعات شخصی و همچنین مشخصات پرواز خود را ارائه دهند. به علاوه، لازم است ارزیابی روزانه کووید19 خود را در این برنامه ثبت کنند.

منبع خبر: canada.ca, December 2020

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar