اول آوریل پرونده همه موکلین کنپارس در کبک ثبت شد، هر چند بعدا منتفی شد
02 آوریل 2018 - 20:20
بازدید 238
8

توجه: متاسفانه بنا به تصمیم اداره مهاجرت کبک و به بهانه نقص فنی سایت ثبت پرونده های اول آوریل ۲۰۱۸ منتفی شد.   وزارت مهاجرت استان کبک، در اقدامی بی سابقه و عجیب در ساعات اولیه اول آوریل 2018 سیستم مون پروژه کبک را بدون اطلاع قبلی برای ثبت پرونده های نیروی متخصص بازگشایی کرد و […]

ارسال توسط :
پ
پ

توجه: متاسفانه بنا به تصمیم اداره مهاجرت کبک و به بهانه نقص فنی سایت ثبت پرونده های اول آوریل ۲۰۱۸ منتفی شد.  

وزارت مهاجرت استان کبک، در اقدامی بی سابقه و عجیب در ساعات اولیه اول آوریل 2018 سیستم مون پروژه کبک را بدون اطلاع قبلی برای ثبت پرونده های نیروی متخصص بازگشایی کرد و کنپارس بار دیگر توانست پرونده همه موکلین خود را با موفقیت به ثبت برساند. اما متاسفانه اداره مهاجرت کبک دو روز بعد از ثبت پرونده ها یعنی در سوم آوریل 2018 اعلام کرد که ثبت پرونده های اول آوریل از اعتبار ساقط است. 

انتظار می رفت کبک مطابق روال گذشته تاریخ معینی را برای ثبت پرونده ها اعلام کند، باز شدن ناگهانی سایت در اولین دقایق یک روز تعطیل می تواند بیشتر ناشی از یک مشکل فنی در سیستم مون پروژه باشد تا برنامه ریزی قبلی. اینکه دقیقا داستان چه بوده است و اینکه کبک از روی عمد چنین کرده است یا خیر، به زودی روشن خواهد شد. آنچه مهم است این است که پرسنل کنپارس در تهران با وجود غافلگیری در ساعات اولیه ۱۲ فروردین که بخشی از یک تعطیلات چند روزه در ایران بود و نیز همکاران کانادا در ساعات اولیه بامداد روز یکشنبه که تعطیلی آخر هفته است توانستند سریع به محل کار خود آمده و با نظم و ترتیب مثال زدنی و همکاری عالی پرونده موکلین را ثبت کنند.

گفتنی است که وزارت مهاجرت این استان، در آخرین دقایق روز پنج شنبه 29 مارس 2018 اعلام کرده بود که قوانین موجود برای دریافت ۵۰۰۰ پرونده نیروی متخصص مربوط به ظرفیت سال 2017-2018 از تاریخ اول آوریل تا تاریخ 15 اوت 2018 دریافت خواهد شد.

روز چهارشنبه 28 مارس 2018 روزنامه رسمی استان کبک پیشنهادات وزیر مهاجرت این استان را برای انجام تغییراتی در برنامه های مهاجرتی کبک از جمله برنامه نیروی متخصص (Quebec Skilled Worker Program) منتشر کرد که بر این اساس، پیشنهاد شده است از آگوست ۲۰۱۸برای برنامه نیروی متخصص کبک سیستمی شبیه سیستم اکسپرس انتری فدرال جایگزین سیستم مون پروژه شود، که همانند سیستم فدرال، ابراز علاقه مندی یا Expression of Interest مبنای آن است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar