اولین شماره ماهنامه پرنیان منتشر شد
14 آگوست 2011 - 16:52
بازدید 413
8

نشریه دوزبانه پرنیان، ماهنامه ایرانیان مهاجر با مطالبی متنوع درباره مهاجرت، زندگی، کار و تحصیل در کانادا منتشر شده و در چند روز آینده در سه شهر بزرگ کانادا، تورنتو، مونترال و ونکوور در مراکز تجمع ایرانیان توزیع خواهد شد. عمده مطالب این نشریه از منتخب مقالات همین وب سایت تشکیل شده اما مطالب اختصاصی […]

ارسال توسط :
پ
پ

نشریه دوزبانه پرنیان، ماهنامه ایرانیان مهاجر با مطالبی متنوع درباره مهاجرت، زندگی، کار و تحصیل در کانادا منتشر شده و در چند روز آینده در سه شهر بزرگ کانادا، تورنتو، مونترال و ونکوور در مراکز تجمع ایرانیان توزیع خواهد شد.

عمده مطالب این نشریه از منتخب مقالات همین وب سایت تشکیل شده اما مطالب اختصاصی هم در آن وجود دارد و به مرور بر حجم این مطالب افزوده خواهد شد.

هشت صفحه از این نشریه، به صورت خبرنامه داخلی تنها برای موکلین کنپارس به آدرس آنها پست خواهد شد. البته برخی از مطالب این خبرنامه خصوصا بخش اخبار اختصاصی، ویژه موکلین بوده و با نسخه کانادا تفاوت دارد. موکلینی که تا ۱۵ روز آینده این خبرنامه را دریافت نکردند، لطفا از طریق ارسال ایمیل با ما تماس بگیرند.

وبسایت این نشریه به آدرس www.parnianmagazine.com در دست طراحی است و در چند روز آینده فعال خواهد شد. بیزینس‌های فعال در ایران و کانادا که علاقه‌مند به معرفی خود به جامعه ایرانیان کانادا هستند می‌توانند با درج آگهی خود در این نشریه در این جهت اقدام نمایند. یادآوری می‌شود که هم‌اکنون تخفیف‌های قابل توجهی برای متقاضیان درج آگهی در نظر گرفته شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر، مطالب این صفحه را مطالعه نمایید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar