اولین انتخاب «Arrima» کبک در سال ۲۰۲۱
30 ژانویه 2021 - 22:23
بازدید 322
20

95 متقاضی مهاجرت تحت «برنامه نیروی کار متخصص» دعوت شدند کبک در تاریخ 26 ژانویه 2021، دعوتنامه هایی را تحت «برنامه نیروی کار متخصص» برای 95 متقاضی مهاجرت صادر کرد. این دعوتنامه ها برای متقاضیانی که دارای «فرم ابراز علاقه مندی» (EOI) در پورتال «Arrima» کبک بودند، صادر شد. در انتخاب اخیر، متقاضیان در دو […]

ارسال توسط :
پ
پ

95 متقاضی مهاجرت تحت «برنامه نیروی کار متخصص» دعوت شدند

کبک در تاریخ 26 ژانویه 2021، دعوتنامه هایی را تحت «برنامه نیروی کار متخصص» برای 95 متقاضی مهاجرت صادر کرد.

این دعوتنامه ها برای متقاضیانی که دارای «فرم ابراز علاقه مندی» (EOI) در پورتال «Arrima» کبک بودند، صادر شد.

در انتخاب اخیر، متقاضیان در دو گروه بودند؛ گروه اول نیاز به پیشنهاد کار معتبر داشتند. گروه دوم شامل افرادی بود که به عنوان دیپلمات، افسر کنسولی، نماینده ملل متحد، یا هر سازمان بین دولتی دیگری در کبک اقامت داشتند؛ کارکنان هر یک از ایشان نیز واجد دریافت دعوتنامه بودند، زیرا این مشاغل تحت پوشش بند 26 «آیین نامه مهاجرت کبک» نیز قرار دارند.

برای مهاجرت به کبک تحت «برنامه نیروی متخصص»(RSWP) ، متقاضیان ابتدا باید «EOI» خود را از طریق «Arrima» ارائه دهند. اداره مهاجرت کبک(MIFI)  پروفایل ها را بررسی کرده و برای کسانی که دارای معیارهای مورد نیاز بازار کار کبک هستند، دعوتنامه صادر می کند.

مدیریت برنامه های مهاجرت کبک بر اساس معیارهای انتخاب این استان و پروسه هایی متمایز از برنامه های مهاجرت کانادا می باشد.

 

درباره «Arrima»

«Arrima» در سال 2018 برای مدیریت متقاضیان «RSWP» و ساده سازی سیستم دریافت درخواست ها (که قبلاً بر اساس رویکرد نظام نوبتی بود) معرفی شد.

افراد 18 سال به بالا که علاقه مند به مهاجرت به کبک از طریق «RSWP» هستند، ابتدا باید پروفایل «EOI» را در «Arrima» ایجاد کنند تا در گروه متقاضیان قرار گیرند.

سپس «MIFI» متقاضیان برتر را که واجد شرایط فعلی مورد نیاز بازار کار استانی هستند، و همچنین توانایی بالقوه ای برای ادغام در جامعه کبک دارند، دعوت می کند.

افرادی که برای انتخاب دائمی دعوت می شوند، معمولاً مدت زمان محدودی برای ارائه درخواست مهاجرت کامل، پرداخت هزینه های مربوط، و ارائه سایر مدارک مورد نیاز دارند.

پس از تکمیل و ارسال پرونده، وزارت مهاجرت استان درخواست را بررسی کرده و با استفاده از «جدول امتیازبندی RSWP»، امتیازاتی را برای هر یک در نظر می گیرد که بر اساس موارد زیر می باشند:

  • سطح تحصیلات
  • سن
  • تجربه کار
  • پیشنهاد شغلی معتبر
  • مهارت های زبان (فرانسه و انگلیسی)
  • توانایی تأمین هزینه های زندگی خود و خانواده در سه ماه اول پس از ورود به کبک (تمکن مالی)
  • روابط با شهروندان کانادایی یا مقیمان دائم در کبک

 

کسانی که امتیاز قبولی را طبق «جدول امتیازبندی» کسب کنند، «گواهی انتخاب کبک» (CSQ)  را دریافت خواهند کرد. «CSQ» یک مدرک مورد نیاز در کبک است که تایید می کند متقاضی برای انتخاب دائمی توسط استان تأیید شده است.

کسانی که «CSQ» دریافت می کنند، می توانند برای اقامت دائم از طریق دولت فدرال کانادا اقدام کنند. پس از آن، لازم است مدیکال و چک امنیتی را پشت سر بگذارند.

 

ظرفیت پذیرش مهاجر

در ماه های اخیر، استان کبک و کانادا از افزایش اهداف مهاجرت برای سال های آینده خبر دادند. در سال 2021، کبک قصد دارد از 47،500 تازه وارد استقبال کند. در همین حال، کانادا پذیرای بیش از 400000 مهاجر تحت برنامه های مختلف مهاجرت خود خواهد بود.

 

منبع خبر: immigration-quebec.gouv.qc.ca, January 2021

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar