اولین انتخاب استانی منیتوبا در ماه جولای
05 جولای 2020 - 21:06
بازدید 444
11

2 جولای 2020،  منیتوبا در نود و سومین انتخاب استانی خود 125 دعوتنامه(LAA)   برای متقاضیان مهاجرت صادر کرد. دعوت نامه ها برای متقاضیان برنامه استانی منیتوبا (MPNP) تحت جریان­های زیر صادر شد: نیروی متخصص در منیتوبا: 101 نیروی متخصص در خارج از کشور: 6 تحصیلات بین المللی: 18 در این دور از انتخاب، حداقل […]

ارسال توسط :
پ
پ

2 جولای 2020،  منیتوبا در نود و سومین انتخاب استانی خود 125 دعوتنامه(LAA)   برای متقاضیان مهاجرت صادر کرد.

دعوت نامه ها برای متقاضیان برنامه استانی منیتوبا (MPNP) تحت جریان­های زیر صادر شد:

نیروی متخصص در منیتوبا: 101

نیروی متخصص در خارج از کشور: 6

تحصیلات بین المللی: 18

در این دور از انتخاب، حداقل امتیاز لازم برای زیرگروه نیروی متخصص در منیتوبا 475 و برای نیروی متخصص در خارج از کشور 816 بود.

از میان این 125 متقاضی، 10 نفر در سیستم فدرال اکسپرس انتری پروفایل داشتند.

در سال 2020 و تاکنون منیتوبا 2,460 دعوتنامه صادر کرده است.

سیستم منیتوبا چطور کار می کند؟

متقاضیان برای دریافت دعوتنامه از طریق برنامه مهاجرت استانی منیتوبا در گروه های نیروی متخصص در منیتوبا و خارج از کشور باید اعلام علاقه مندی (EOI) خود را برای این استان ثبت کنند.

این متقاضیان از نظر فاکتورهای سرمایه انسانی از جمله تحصیلات، تجربه کار، ارتباط با منیتوبا و تسلط به زبان انگلیسی یا فرانسوی به همراه دیگر عوامل از 1000 امتیاز رتبه بندی می شوند.

کاندیداها تحت جریان های نیروی متخصص در منیتوبا و خارج از کشور به استان کمک می کنند تا نیازهای اقتصادی این کشور را برطرف کند.

اگر متقاضی در خارج از کشور باشد، باید نشان دهد که با منیتوبا ارتباط دارد، مثل داشتن خانواده یا دوستان نزدیک در استان. تجربه زندگی در منیتوبا یا یک دعوتنامه تحت یکی از طرح های استخدام استراتژیک (Strategic Recruitment Initiatives) استان نیز می تواند متقاضی را واجد شرایط کند. هنگام ارائه درخواست، نیازی نیست فرد حتما در منیتوبا زندگی کند.

برای واجد شرایط بودن در جریان نیروی متخصص منیتوبا، باید پیشنهاد یک شغل تمام وقت و دائم از یک کارفرما در منیتوبا داشته باشید.

فارغ التحصیلان از یک موسسه آموزشی معتبر منیتوبا در صورت داشتن معیارهای لازم، ممکن است تحت جریان تحصیلات بین المللی دعوت شوند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar