انواع عضویت سایت کنپارس و نحوه استفاده از کتابخانه مجازی مشخص شد
29 اکتبر 2010 - 12:38
بازدید 435
7

۲۹ اطلاع یافتیم گروهی از کارشناسان و مدیران مجموعه که وظیفه بررسی و تدوین برنامه‌های آتی مرتبط با سایت و کتابخانه مجازی کنپارس را بر عهده داشته‌اند به جمع‌بندی رسیده‌اند و بنابر این عضوگیری برای سایت به زودی آغاز خواهد شد. هدف از اجرای این مجموعه برنامه‌ها ایجاد یک پایگاه اطلاعاتی متنوع، جامع، دقیق و […]

ارسال توسط :
پ
پ

۲۹

اطلاع یافتیم گروهی از کارشناسان و مدیران مجموعه که وظیفه بررسی و تدوین برنامه‌های آتی مرتبط با سایت و کتابخانه مجازی کنپارس را بر عهده داشته‌اند به جمع‌بندی رسیده‌اند و بنابر این عضوگیری برای سایت به زودی آغاز خواهد شد.

هدف از اجرای این مجموعه برنامه‌ها ایجاد یک پایگاه اطلاعاتی متنوع، جامع، دقیق و به‌روز از اخبار، مقالات، گزارش‌ها و جزوات آن-لاین است که بتواند به علاقه‌مندان مهاجرت به کانادا، کسانی‌که در حال ارزیابی وضعیت هستند و مهاجرانی که در سال‌های اولیه ورود به کانادا قرار دارند خدمت‌رسانی کند. بر این اساس از ماه‌ها قبل بسترهای فنی و تکنیکی گسترده‌ای برای اجرای جامع این برنامه تدارک شده که جزییات به مرور در گذشته به اطلاع شما رسیده و مابقی آن در اینده خواهد رسید.

در اینجا به بخشی از این مطالب که درباره انواع عضویت برای استفاده از مطالب سایت است اشاره کرده‌ایم و سایر موارد مرتبط را اخبار بعدی و ظرف چند روز آینده به اطلاع می‌رسانیم .

انواع عضویت وب سایت کنپارس

دسترسی‌ها و عضویت‌ها به سایت به ۵ دسته «دسترسی همگانی»، «عضویت عمومی»، «عضویت نقره‌ای»، «عضویت طلایی» و «طلایی ویژه» تقسیم شده‌اند. دو دسته اول رایگان هستند و بیشتر برای دسترسی به مطالب سایت طراحی شده‌اند و دسته‌های بعدی برای دسترسی خاص به مطالب کتابخانه و سایر خدماتی که از طریق سایت ارائه می‌شود. در اینجا به اجمال به این دسته‌بندی‌ها می‌پردازیم و جزییات بیشتر را در مطالب بعدی بیان خواهیم کرد.

دسترسی همگانی: منظور وضعیتی است که یک کاربر یک مراجعه عادی از صفحه اصلی سایت یا صفحات داخلی آن دارد بدون اینکه لاگ-این کرده باشد؛ در واقع، منظور یک مراجعه عادی است. چنین فردی می‌تواند:

اکثر اخبار سایت منهای اخبار ویژه مهاجرتی یا هر خبر ویژه دیگری را که تنها برای اعضا سایت یا تنها برای موکلین طرف قرارداد کنپارس ارسال شده مطالعه نماید،

علاوه بر این، این فرد می‌تواند خلاصه مقالات، خلاصه فصل‌هایی از جزوات کتابخانه، خلاصه گزارش‌های کتابخانه و پادکست‌های عمومی را به رایگان مطالعه نماید و دریابد که محتوای کتابخانه از چه دسته مطالبی تشکیل شده است.

عضویت عمومی: منظور عضویتی است که در آن کاربر در سایت لاگ-این کرده است. این دسته از افراد همه سرویس‌های برای دسترسی همگانی را دریافت می‌کنند علاوه بر اینکه به محتوای کامل مقالات روی سایت و برخی از صفحات جزوات آن-لاین دسترسی خواهند داشت. البته این دسترسی محدودیت زمانی دارد و اگر بیش از سه ماه از تاریخ انتشار مطلب گذشته باشد، وضعیت آنها شبیه وضعیت دسترسی همگانی خواهد بود و تنها مطالعه خلاصه مطالب ممکن است.

عضویت نقره‌ای: از نظر زمانی به دو صورت سه ماهه و شش ماهه وجود دارد و فرد دارای عضویت به اکثر مطالب سایت و کتابخانه در این فاصله زمانی دسترسی دارد اما برای استفاده از برخی گزارشات یا جزوات با محدودیت روبرو خواهد بود. برای استفاده از عضویت نقره‌ای، کاربر باید حق عضویت بپردازد و فرم تقاضای آن-لاین را تکمیل کند.

عضویت طلایی: عضویت یک ساله سایت که به بخش بسیار متنوعی از مطالب، جزوات و گزارشات سایت و کتابخانه دسترسی خواهد داشت. برای سفارش بسته‌های اطلاعات کاریابی، داشتن چنین عضویتی الزامی است. کاربر باید حق عضویت بپردازد و فرم تقاضای آن-لاین را تکمیل کند.

عضویت طلایی ویژه: کامل‌ترین نوع عضویت سایت که از جولای ۲۰۱۱ ارائه آن آغاز می‌شود.

جزییات عضویت‌های نقره‌ای، طلایی و طلایی ویژه با معرفی نمونه خدمات قابل ارائه به صورت مجزا و در اخبار و مطالب تکمیلی به اطلاع خواهد رسید.

وضعیت عضویت موکلین کنپارس

همه موکلین طرف قرارداد کنپارس دارای عضویت طلایی به صورت رایگان خواهند بود و این عضویت تا زمانی که قرارداد آنها به اتمام نرسیده هر سال تمدید خواهد شد. علاوه بر آن، این افراد از مزایای دیگری در دسترسی به برخی اخبار و جزوات اختصاصی و همچنین تمدید عضویت خود بعد از پایان یافتن قرارداد برخوردار خواهند بود که به تفصیل و به طور مستقل به آن خواهیم پرداخت.

از زمان ارائه عضویت طلایی ویژه، موکلینی که برای ویزای سرمایه‌گذاری اقدام کرده‌اند، به صورت رایگان از مزایای این عضویت برخوردار خواهند شد.

برای اطلاع از جزییات انواع عضویت‌ها، شرایط و مزایای عضویت‌ها و تخفیف‌های ویژه پایان سال با ما از طریق همین وب سایت همراه باشید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar