انعقاد قرارداد مهاجرتی بین دولت کانادا و دولت استانی نیوبرانزویک
04 آوریل 2017 - 0:00
بازدید 443
7

بر اساس اعلام سازمان مهاجرت، شهروندی و پناهندگی کانادا، روز جمعه ۳۱ مارس ۲۰۱۷، قرارداد مهاجرتی بین دولت کانادا و دولت استانی نیوبرانزویک منعقد گردید که به موجب این قرارداد، استان نیوبرانزویک می تواند کمبود نیروی کار خود را جبران کند و در راستای رشد جمعیتی خود گام بردارد. این قرارداد که موجب رشد و ارتقا استان نیوبرانزویک […]

ارسال توسط :
پ
پ

بر اساس اعلام سازمان مهاجرت، شهروندی و پناهندگی کانادا، روز جمعه ۳۱ مارس ۲۰۱۷، قرارداد مهاجرتی بین دولت کانادا و دولت استانی نیوبرانزویک منعقد گردید که به موجب این قرارداد، استان نیوبرانزویک می تواند کمبود نیروی کار خود را جبران کند و در راستای رشد جمعیتی خود گام بردارد. 
این قرارداد که موجب رشد و ارتقا استان نیوبرانزویک خواهد شد، به امضای احمد حسین، وزیر مهاجرت، شهروندی و پناهندگی کانادا و دونالد آرسنولت، وزیر کار، آموزش و تحصیلات تکمیلی استان نیوبرانزویک رسید و در حاشیه سمینار «مهاجرت فرانسه زبان ها»که با حضور وزرای دولت فدرال و دولت های استانی در مونکتون برگزار شد، منعقد گردید. 
امضای این قرارداد مهاجرتی با تمرکز بر تخصیص امتیازات ویژه به فرانسه زبان ها، در راستای اهداف استان نیوبرانزویک مبنی بر جبران کمبود نیروی کار متخصص و رشد جمعیتی بوده است و این استان به استقبال از مهاجران بیشتری می رود. 
وزیر مهاجرت، شهروندی و پناهندگی کانادا ابراز خرسندی کرد که این اولین قرارداد بین دولت کانادا و دولت استانی نیوبرانزویک است که تاکید ویژه ای بر «مهاجرت فرانسه زبان ها» دارد. 
احمد حسین افزود: انعقاد این قرارداد قطعاً به استان نیوبرانزویک کمک خواهد کرد تا به گسترش جوامع فرانسه زبان این استان بپردازد و به اهداف مهاجرتی فرانسه زبانان غنای بیشتری بخشد. 
وی ادامه داد: با امضای این قرارداد، همکاری مداوم و سازنده با دولت استانی نیوبرانزویک بیشتر می شود و فضاهای جدید اقتصادی برای این استان باز خواهد شد. 
دونالد آرسنولت نیز از انعقاد این قرارداد ابراز خشنودی کرد که این برنامه مهاجرتی، افق های روشنی برای مهاجرانی که قصد مهاجرت به نیوبرانزویک را دارند، خواهند داشت و باتخصیص امتیاز ویژه به فرانسه زبانان، به گسترش زبان فرانسه کمک خواهد کرد. 
این برنامه در راستای رشد اقتصادی آتلانتیک – کانادا ست. برنامه مهاجرتی آتلانتیک-کانادا یک برنامه آزمایشی سه ساله است که در تاریخ ۶ مارس ۲۰۱۷ راه اندازی شده است که نزدیک به ۲۰۰۰ درخواست در قالب این برنامه پذیرفته می شود. این برنامه برای نیروی کار متخصص و فارغ التحصیلان دانشگاهی ست که می خواهند به طور دائم در استان های نیوبرانزویک، نیوفوندلند، نووو اسکوشیا، جزیره پرنس ادوارد زندگی کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar