انعطاف بیشتر در لیست مدارک مورد درخواست برنامه سرمایه گذاری کبک
24 جولای 2015 - 18:58
بازدید 438
14

برای آنان که قصد دارند اقامت دایم کانادا را از روش سرمایه گذاری کبک به دست آورند خبرهای خوبی در این هفته منتشر شده است. بنا به اعلام اداره مهاجرت کبک این برنامه از ۳۱ آگوست ۲۰۱۵ به روی متقاضیان باز است و امکان ارسال پرونده وجود دارد. از جمله تغییرات خوب اعلام شده انعطاف […]

ارسال توسط :
پ
پ

برای آنان که قصد دارند اقامت دایم کانادا را از روش سرمایه گذاری کبک به دست آورند خبرهای خوبی در این هفته منتشر شده است. بنا به اعلام اداره مهاجرت کبک این برنامه از ۳۱ آگوست ۲۰۱۵ به روی متقاضیان باز است و امکان ارسال پرونده وجود دارد. از جمله تغییرات خوب اعلام شده انعطاف در لیست مدارک درخواستی برای متقاضیان مهاجرت به کانادا از روش سرمایه گذاری کبک است. سال گذشته لیست مدارک مورد نیاز تغییراتی غیر منطقی داشت و سختگیریهایی در برخی زمینه ها شد که به نظر منطقی نبود. خوشبختانه از برخی از آنها عقب نشسته اند. البته حساسیتها و سختگیریها به هیچ وجه در مورد مدارک با برنامه نیروی متخصص کبک قابل مقایسه نبود. 

به طور خلاصه اطلاعیه اداره مهاجرت کبک دال بر موارد زیر است:

۱- برنامه از ۳۱ آگوست ۲۰۱۵ تا ۲۹ ژانویه ۲۰۱۶ باز است و تنها تعداد ۱۷۵۰ پرونده برای بررسی پذیرفته می شود. از این تعداد تا سقف ۱۲۰۰ مورد متعلق به چین است.

۲- قرعه کشی در کار نخواهد بود و همانند دوره قبل این سهمیه بین موسسات مالی درگیر توزیع شده است. و این موسسات خود تعداد و زمان ارسال پرونده به اداره مهاجرت را کنترل و مدیریت می کنند بنابراین اساسا بیش از سهمیه تعیین شده پرونده ای به اداره مهاجرت نخواهد رفت. 

۳- هزینه رسیدگی به پرونده ۱۵۰۰۰ دلار است 

۴- کسانی که دانش زبان فرانسه دارند خارج از نوبت رسیدگی می شوند و پرونده آنها در سهمیه ۱۷۵۰ پرونده محاسبه نخواهد شد 

خوشبختانه مانند دوره قبل کنپارس سهمیه معین از موسسه مالی طرف قرارداد دریافت کرده است و این به این معنی است که همه متقاضیانی که با کنپارس وارد قرارداد می شوند می توانند اطمینان داشته باشند که پرونده آنها وارد سیستم رسیدگی در اداره مهاجرت کبک خواهد شد. از سوی دیگر توجه به این نکته ضروری است که کنپارس در دوره قبل وکالت نیمی از پرونده های ارسالی از ایران در این برنامه را به عهده داشته است و کارنامه بسیار موفقی در سالهای گذشته از خود به جای گذاشته است. 

تیم با تجربه کنپارس همچنان آمادگی دارد متقاضیان را در این برنامه یاری کند. 

برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar