انسجام ایرانیان کانادا برای یاری‌رسانی به آسیب دیدگان
16 آگوست 2012 - 23:21
بازدید 300
7

به دنبال وقوع زلزله چند روز گذشته در استان آذربایجان شرقی و انعکاس گسترده آن در شبکه‌های اینترنتی، ماهواره‌ای و شبکه‌های اجتماعی، ایرانیان ساکن کانادا نیز هم‌چون سایر ایرانیان در سراسر جهان برای یاری‌رسانی به هم‌وطنان خود دست به اقدامات فردی یا جمعی زیادی زده‌اند و این کمک‌ها به مرور در حال سامان‌دهی بهتر است. […]

ارسال توسط :
پ
پ

به دنبال وقوع زلزله چند روز گذشته در استان آذربایجان شرقی و انعکاس گسترده آن در شبکه‌های اینترنتی، ماهواره‌ای و شبکه‌های اجتماعی، ایرانیان ساکن کانادا نیز هم‌چون سایر ایرانیان در سراسر جهان برای یاری‌رسانی به هم‌وطنان خود دست به اقدامات فردی یا جمعی زیادی زده‌اند و این کمک‌ها به مرور در حال سامان‌دهی بهتر است.

از آنجا که به دلیل تحریم‌های مالی دولت کانادا علیه ایران، ارسال کمک‌های مالی و حتی جنسی چندان اسان و بی‌دردسر نیست بخشی از تلاش افراد موثرتر جامعه ایرانی در جهت برقراری ارتباط با نهادهای دولتی در کانادا برای توضیح موضوع و یافتن راه‌کارهای حقوقی برای حل مشکل بوده است.

هم‌چنین در هفته گذشته یک گردهمایی در تورنتو به منظور برنامه‌ریزی و انسجام دادن به کمک‌های درازمدت‌تر برای بازسازی این مناطق انجام شده که قرار است نتایج آن به زودی به اطلاع عموم برسد. هم‌چنین خبر می‌رسد نظیر چنین فعالیت‌هایی در سایر شهرهای مهم کانادا نیز در دست اقدام است که به محض مشخص شدن جزییات برنامه‌ها و تصمیمات به اطلاع شما خواهد رسید. فعالان جامعه ایرانی با توجه به تجربه بسیار موفق نوبت گذشته در یاری‌رسانی به آسیب دیدگان زلزله بم، امید دارند تا در این نوبت اقدامات موثرتری انجام شود.

کنپارس همراه با سایر ایرانیان،  به بازماندگان داغدار این مصیبت بزرگ تسلیت گفته برای آنها آرزوی صبر و تحمل و برای یاری‌دهندگان آنها توفیق در این کار آرزو می‌کند و تا آنجا که در توان داشته باشد برای همیاری تلاش خواهد کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar