انتقال تعداد قابل توجهی از پرونده های آنکارا به پاریس
05 مارس 2013 - 20:10
بازدید 336
8

علی مختاری; خبرها حاکی از آن است که پرونده بسیاری از متقاضیان کبک که برای مدت طولانی در صف انتظار ویزا در آنکارا بودند به پاریس منتقل شده است. به نظر می رسد این اقدام دولت فدرال برای رهایی از فشارهایی است که به وزارت مهاجرت از سوی متقاضیان و نیز دولت کبک وارد شده […]

ارسال توسط :
پ
پ

علی مختاری;


خبرها حاکی از آن است که پرونده بسیاری از متقاضیان کبک که برای مدت طولانی در صف انتظار ویزا در آنکارا بودند به پاریس منتقل شده است. به نظر می رسد این اقدام دولت فدرال برای رهایی از فشارهایی است که به وزارت مهاجرت از سوی متقاضیان و نیز دولت کبک وارد شده است به خصوص آنکه تعدادی از این متقاضیان پرونده ای را در دادگاه علیه وزیر مهاجرت باز کرده اند.

اگر متقاضی کبک منتظر در مرحله فدرال هستید وضعیت پرونده خود را اینجا چک کنید و اگر پرونده شما منتقل شده باشد پیغامی را خواهید دید هر چند سیستم آنلاین اداره مهاجرت در مواردی جواب نمی دهد و این نباید موجب نگرانی شود.

گفتنی است در بحث تبعیض میان متقاضیان مهاجرت که به روشنی در مطبوعات کانادایی مطرح شد مقایسه ای بین ظرفیت ویزای آنکار و پاریس و تعداد پرونده های منتظر در آن دو اداره در بخش نیروی متخصص کبک صورت گرفت که به نظر موثر بوده است. بر اساس این مقایسه تعداد پرونده های منتظر در این گروه در سفارت کانادا در آنکارا در ماه اکتیر ۲۰۱۲ تعداد ۲۲۰۰ پرونده بوده است ظرفیت ویزا حدود ۷۵۰ مورد برای سال ۲۰۱۲ بوده است در حالی که تعداد پرونده های منتظر در همین گروه در پاریس ۲۸۰۰ مورد بوده و ظرفیت ویزا بیش از ۹۰۰۰ تعیین شده بوده است. بعید نیست که این حرکت اداره مهاجرت به منظور بی اثر کردن این استدلال صورت گرفته باشد و تلاشی باشد در گرفتن این استدلال موثر از دست وکلای پرونده معترضین در دادگاه فدرال که در نوبت رسیدگی است.

در هر صورت اگر با خوش بینی به موضوع بنگریم انتظار می رود در رسیدگی به پرونده های متقاضیان کبک در مرحله فدرال سرعت محسوسی ایجاد شود. این امیدواری در کنار سرعت یافتن رسیدگی به پرونده های ۳۸ گانه آنگونه که از آغاز سال جدید تاکنون شاهد بوده ایم نوید سال دلگرم کننده ای را می دهد. 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar