انتقال تعدادی از پرونده های لیست مشاغل ۳۸ گانه از دمشق به ورشو
10 دسامبر 2011 - 14:26
بازدید 427
7

علی مختاری؛ در میانه هفته گذشته دو سه نامه از دفتر اداره مهاجرت در دمشق در مورد موکلین لیست ۳۸ گانه مشاغل فدرال دریافت کردیم که یکی از آنها درخواست ارسال تمره زبان بود و دو تای دیگر اشاره به انتقال پرونده به ورشو کرده بودند. فردای همان روز تعدادی تلفن از دوستان موکل داشتیم […]

ارسال توسط :
پ
پ

علی مختاری؛

در میانه هفته گذشته دو سه نامه از دفتر اداره مهاجرت در دمشق در مورد موکلین لیست ۳۸ گانه مشاغل فدرال دریافت کردیم که یکی از آنها درخواست ارسال تمره زبان بود و دو تای دیگر اشاره به انتقال پرونده به ورشو کرده بودند. فردای همان روز تعدادی تلفن از دوستان موکل داشتیم مبنی بر اینکه سایت را چک کرده اند و پیغامی در آن هست مبنی بر انتقال پرونده به دفتر ورشو از اول دسامبر ۲۰۱۱. 

همانگونه که در گزارش پارلمان خوانده اید ما بیش از ۵۰۰ پرونده در این گروه در دمشق داریم و همکاران ظرف چند روز گذشته تلاش کردند وضعیت آنها را در سایت اداره مهاجرت چک کنند و روشن شد که از این تعداد حداقل ۷۵ پرونده به ورشو رفته است و آخرین پرونده ای که در این گروه به چنین عنایتی مفتخر شده فایل نامبر دوم خود را ۱۴ دسامبر ۲۰۰۹ دریافت کرده است. جالب این است که این تغییر وضعیت در مورد همه اتفاق نیافتاده است و سیستم در مورد بسیاری از افراد هیچ تغییری را اعلام نمی کند.

از آن عجیبتر این است که انتقال پرونده از اداره ای به اداره دیگر همواره با ارسال یک ایمیل به متقاضی همراه است که این ایمیلها دریافت نشده اند.

از دوستان می خواهم که خود وضعیت را در سایت اداره مهاجرت از طریق این لینک بررسی کنند تا در جریان انتقال احتمالی پرونده خود قرار گیرند هر چند که هنوز ابعاد آن روشن نیست. 

برای دریافت پاسخ سوالات احتمالی خود به شرح زیر مقاله بعدی مرا در همین سایت بخوانید:

۱- آیا این انتقال به معنی شروع رسیدگی به پرونده هاست؟

۲- چه احتمالاتی برای توجیه دلیل این انتقال وجود دارد؟

۳- آیا به فرض انتقال همه پرونده ها به ورشو و نیز اداره رسیدگی به آنها می توان امیدوار بود که به این پرونده ها به سرعت رسیدگی شود؟

۴- تکلیف شکایت ما در دادگاه فدرال چه می شود؟ آیا همچنان به پیگیری آن ادامه می دهیم؟

۵- توصیه ها به این گروه در شرایط فعلی چیست؟ 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar