انتقال تعدادی از پرونده های فدرال که بعد از تابستان ۲۰۱۰ فایل شده اند از دمشق به ورشو
05 آوریل 2011 - 16:08
بازدید 455
8

علی مختاری؛ به دنبال اخبار دیروز مبنی بر دریافت فرمهای مدیکال پرونده پزشکانی که بعد از تغییرات قانون در سال ۲۰۱۰ فایل شده اند از دیروز تاکنون اتفاق جدیدی نیز در مورد همان دسته از پرونده های مهاجرت از طریق نیروی متخصص فدرال افتاده است. در ایمیلهایی که از اداره مهاجرت به ما رسیده است […]

ارسال توسط :
پ
پ

علی مختاری؛

به دنبال اخبار دیروز مبنی بر دریافت فرمهای مدیکال پرونده پزشکانی که بعد از تغییرات قانون در سال ۲۰۱۰ فایل شده اند از دیروز تاکنون اتفاق جدیدی نیز در مورد همان دسته از پرونده های مهاجرت از طریق نیروی متخصص فدرال افتاده است. در ایمیلهایی که از اداره مهاجرت به ما رسیده است تعدادی از این پرونده ها از دمشق به ورشو منتقل شده اند. در مورد چرایی این اقدام در متن نامه اشاره شده است که برای سرعت بخشیدن به بررسی این پرونده ها این انتقال انجام شده است.

در بررسی نوع پرونده هایی که به ورشو رفته است هیچ خصوصیتی توجه ما را جلب نکرد و به نظر می رسد این انتقال کاملا تصادفی و بدون دسته بندی صورت گرفته است. 

از آنجا که افسران شاغل در سفارت کانادا در لهستان قبلا نیز با همکاران خود در سوریه در زمینه بررسی پرونده متقاضیان ایرانی مهاجرت به کانادا همکاری داشته اند خوشبختانه از جهت عدم آشنایی آنان با این پرونده ها و مدارک ایرانی جای نگرانی نیست و امیدواریم همانگونه که گفته اند موجب سرعت یافتن روند رسیدگی شود.

از آنجا که با دوستانی که پرونده اشان منتقل شده تماس گرفته خواهد شد تقاضا داریم از تماسهای متعدد و پرسش از اینکه آیا پرونده شما نیز منتقل شده خودداری کنید. تاکید می کنم که این مورد تنها برای پرونده هایی که بعد از تغییرات تابستان گذشته ثبت شده اند (لیست مشاغل ۲۹ گانه و نه ۳۸ گانه) صدق می کند.

برای مهاجرت به کانادا با ما  در شرکت کنپارس تماس بگیرید

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar