انتقال تدریجی پرونده های نیروی متخصص فدرال از دمشق به ورشو
27 دسامبر 2011 - 15:35
بازدید 449
8

همانگونه که قبلا هم اشاره کردیم؛ پرونده های گروه متقاضیان نیروی متخصص فدرال به خصوص گروه لیست ۳۸ گانه به تدریج در حال انتقال به ورشو است. از گروه ۳۸ گانه بیش از نیمی از پرونده ها انتقال یافته اند ولی تنها برای تعداد انگشت شماری از موکلین کنپارس از ورشو نامه آپدیت مدارک ارسال […]

ارسال توسط :
پ
پ

همانگونه که قبلا هم اشاره کردیم؛ پرونده های گروه متقاضیان نیروی متخصص فدرال به خصوص گروه لیست ۳۸ گانه به تدریج در حال انتقال به ورشو است.

از گروه ۳۸ گانه بیش از نیمی از پرونده ها انتقال یافته اند ولی تنها برای تعداد انگشت شماری از موکلین کنپارس از ورشو نامه آپدیت مدارک ارسال شده است. مهلت داده شده به متقاضیان در این نامه ها تنها ۳۰ روز است. در مورد انتقال نامه ای ارسال نمی شود و تنها در اینجا می توانید وضعیت پرونده را ببینید ولی در مورد درخواست آپدیت مدارک نامه ای برای شما ایمیل خواهد شد که در مورد موکلین کنپارس این نامه برای ما ارسال می شود و ما به سرعت به متقاضی اطلاع می دهیم. از آنجا که در ناه های آپدیت یکی از اسناد مورد درخواست گواهی عدم سو پیشینه است و دریافت آن در ایران زمان بر است توصیه می کنم به عنوان یک اقدام احتیاطی این دسته از دوستان برای دریافت آن اقدام کنند تا در صورت گرفتن نامه آپدیت سریع بتوانند در مهلت مقرر بفرستند.

گفته می شود این انتقالات به منظور تخلیه دفتر دمشق و احتمالا بستن سفارت کانادا در سوریه است.  

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar