انتشار سیزدهمین شماره گاهنامه پرنیان
03 مارس 2014 - 18:07
بازدید 413
11

سیزدهمین شماره پرنیان [ایران]، گاهنامه داخلی دفتر کاریابی بین‌المللی کنپارس منتشر شد. این گاهنامه که به همت روابط عمومی کنپارس در ۲۴ صفحه منتشر شده و تاریخ «اسفندماه ۱۳۹۲» را بر پیشانی دارد علاوه بر اخبار و مطالبی که پیشتر در وبسایت‌های گروه رسانه‌ای پرنیان و وبلاگ‌های کنپارس منتشر شده‌اند دو مطلب خواندنی دارد. مطلب […]

ارسال توسط :
پ
پ

سیزدهمین شماره پرنیان [ایران]، گاهنامه داخلی دفتر کاریابی بین‌المللی کنپارس منتشر شد.

این گاهنامه که به همت روابط عمومی کنپارس در ۲۴ صفحه منتشر شده و تاریخ «اسفندماه ۱۳۹۲» را بر پیشانی دارد علاوه بر اخبار و مطالبی که پیشتر در وبسایت‌های گروه رسانه‌ای پرنیان و وبلاگ‌های کنپارس منتشر شده‌اند دو مطلب خواندنی دارد.

مطلب اول، گزارش تفصیلی برگزاری جشن هفت سین ویژه اهدا جوایز و تقدیر از برندگان و مجریان مسابقه هفت سین سال ۱۳۹۲ است و مطلب دوم ستون چای سرد این نشریه است که همیشه یک گفتگوی خواندنی با یکی از موکلین کنپارس دارد. گفتگوی این نوبت با مهندس رفعتی درباره تجربه ایشان در روند مهاجرت به کبک و مقابله با مسائل متعدد نظیر بلاتکلیفی ناشی از بسته شدن سفارت کانادا در سوریه، طولانی شدن روند بررسی، کاهش انگیزه، پدر شدن و نظایر اینها است.

گاهنامه پرنیان شماره ۱۳ پیش از برگزاری همایش دوروزه کنپارس منتشر شد و در این برنامه توزیع شد.

البته گویا نحسی «۱۳» هم دامن آن را گرفت و مشکلات جزیی در صفحه‌بندی نشریه اتفاق افتاد که روابط عمومی کنپارس از این بابت، از همه مخاطبان این نشریه عذرخواهی کرد.

گزارش جشن هفت سین و ستون چای سرد را به زودی در همین وبسایت ببینید.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar