انتخاب 157 اکسپرس انتری از میان متقاضیان برنامه تجربی کانادایی
25 جولای 2020 - 20:10
بازدید 441
8

در انتخاب 23 جولای 2020، کانادا 334,3 دعوتنامه برای متقاضیان اقامتِ دائم کانادا صادر کرد. حداقل امتیاز لازم برای این انتخاب 445 بود که کمترین حداقل امتیاز در ماه جولای به شمار می رود. به فاصله دو روز از «انتخاب اکسپرس انتری» قبلی، کانادا برای 334,3 متقاضی اقامت دائم از طریق گروه تجربه کانادایی (CEC)، […]

ارسال توسط :
پ
پ

در انتخاب 23 جولای 2020، کانادا 334,3 دعوتنامه برای متقاضیان اقامتِ دائم کانادا صادر کرد. حداقل امتیاز لازم برای این انتخاب 445 بود که کمترین حداقل امتیاز در ماه جولای به شمار می رود.

به فاصله دو روز از «انتخاب اکسپرس انتری» قبلی، کانادا برای 334,3 متقاضی اقامت دائم از طریق گروه تجربه کانادایی (CEC)، دعوتنامه صادر کرده است. حداقل امتیاز 445 در سیستم جامع رتبه بندی(CRS) برای این انتخاب کافی بود.

حداقل امتیاز این دوره 14 امتیاز بالاتر از انتخاب خاص تجربه کبکی (CEC)25 ژوئن بود. در انتخاب 25 ژوئن حداقل امتیاز لازم 431 امتیاز بود. افزایش امتیاز به دلیل افزایش نامزدهای ورودی به «استخر اکسپرس انتری»  طی یک ماه گذشته، و بعد از برگزاری «انتخاب تمام برنامه ای» (all-program draw) در 8 جولای است.

از زمان بسته شدن مرزهای کانادا در ماه مارس، «اداره مهاجرت» (IRCC) این «انتخاب برنامه محور» را برگزار کرده است.

روز قبل، اداره مهاجرت (IRCC) با صدور 557 دعوتنامه (ITA) برای نامزدهای استانی (PNP) «انتخاب برنامه محور» را از سر گرفت.

«اکسپرس انتری» سیستمی است که دولت فدرال برای مدیریت سه برنامه گروه اقتصادی کانادا از آن استفاده می کند: برنامه نیروی متخصص فدرال FSTC))، برنامه نیروی کار ماهر فدرال (FSWP) و برنامه تجربه کانادا CEC)).

برخی استان ها نیز دارای انتخاب استانی هستند که مطابق با «سیستم اکسپرس انتری» تراز شده است.

متقاضیان واجد شرایط به «استخر اکسپرس انتری» وارد شده و بر اساس امتیازشان در «سیستم جامع رتبه بندی» CRS))، رده­بندی می شوند. عواملی مانند سن، تحصیلات، سابقه کار تخصصی و مهارت در زبان انگلیسی یا فرانسوی در این رده­بندی تعیین کننده است. در بعضی موارد، تاریخ و زمان ایجاد پروفایل در سیستم اکسپرس انتری نیز عامل تأثیرگزاری برای رده­بندی محسوب می شود.

اداره مهاجرت برای انتخاب این دوره از «قانون تساوی» (tie-break) استفاده کرده است. این قانون جهت رتبه بندیِ نامزدهایی که دارای امتیاز مشابهی در سیستم جامع رتبه بندی هستند؛ تاریخ و زمان ایجاد پروفایل در «اکسپرس انتری» را در نظر می گیرد.

تاریخ و زمان استفاده شده در «قانون تساوی» (tie-break)، 12 ژوئیه 2020، ساعت 15:16:55 به وقت هماهنگ جهانی (UTC) در نظر گرفته شده است. در این دوره، نامزدانی موفق به دریافت دعوتنامه می شوند که علاوه بر داشتن حداقلِ امتیاز 445 در سیستم جامع رتبه بندی، مشخصات خود را قبل از تاریخ و زمان مذکور ارسال کرده باشند.

با این انتخاب، تعداد کل دعوتنامه های صادر شده در سال 2020 به 57700 دعوتنامه می رسد.

تعداد دعوتنامه های صادره شده امسال از زمان مشابه آن در سال های قبل فراتر رفته است.

با وجود تمام محدودیت های ایجاد شده در پی شیوع کرونا، متقاضیانی که مایل به ثبت پروفایل در سیستم اکسپرس انتری باشند، هنوز هم می توانند پرروفایل شان را ثبت کنند.

 

منبع خبر: CIC News, July 23, 2020

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar