انتخاب 154 اکسپرس انتری
26 ژوئن 2020 - 19:12
بازدید 402
8

علی رغم محدودیت های مرزی ناشی از ویروس کرونا از اواسط ماه مارس، تا کنون کانادا بیش از 30 هزار دعوتنامه برای متقاضیان اکسپرس انتری صادر کرده است. در تاریخ 25 ژوئن، سیستم اکسپرس انتری 3508 دعوتنامه برای متقاضیان اقامت دائم صادر کرد. متقاضیان در طبقه تجربه کانادایی (CEC) بودند و حداقل امتیاز در این […]

ارسال توسط :
پ
پ

علی رغم محدودیت های مرزی ناشی از ویروس کرونا از اواسط ماه مارس، تا کنون کانادا بیش از 30 هزار دعوتنامه برای متقاضیان اکسپرس انتری صادر کرده است.

در تاریخ 25 ژوئن، سیستم اکسپرس انتری 3508 دعوتنامه برای متقاضیان اقامت دائم صادر کرد. متقاضیان در طبقه تجربه کانادایی (CEC) بودند و حداقل امتیاز در این دور انتخابی در سیستم جامع امتیاز بندی 431 بود. این امتیاز از امتیاز انتخاب 31 می 2017( 413 امتیاز) تا کنون کمترین امتیاز برای متقاضیان تجربه کانادایی بوده است.

سیستم اکسپرس انتری  پروفایل متقاضیان را در سه گروه اصلی تجربه کانادایی، نیروی متخصص فدرال و نیروی کار ماهر فدرال مدیریت می کند.

اداره مهاجرت کانادا طی سه ماه گذشته، متقاضیان برنامه مهاجرت استانی (PNP) و گروه تجربه کانادایی(CEC)  را مورد هدف قرار داده است، به این دلیل که به احتمال زیاد آن ها از قبل در کانادا بوده اند و کمتر تحت تأثیر محدودیت های فعلی ناشی از ویروس کرونا  قرار می گیرند.

انتخاب دور قبل در تاریخ 11 ژوئن برگزار شد. در این انتخاب 3559 متقاضی اقامت دائم، دعوتنامه دریافت کردند. حداقل امتیاز 437 بود.

متقاضیان واجد شرایط به استخر اکسپرس انتری وارد شده و بر اساس سیستم جامع  رتبه بندی  (CRS) رتبه بندی می شوند. عواملی مانند سن، تحصیلات، سابقه کار تخصصی و مهارت در زبان انگلیسی یا فرانسوی در رتبه بندی تعیین کننده است.

 

منبع خبر: CIC News, June 25, 2020

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar