انتخاب 153 اکسپرس انتری با 392 دعوتنامه
24 ژوئن 2020 - 20:08
بازدید 421
7

کانادا در 24 ژوئن دور دیگری از انتخاب های اکسپرس انتری را برگزار و متقاضیانی که نامزدی استانی داشتند را دعوت کرد. اداره مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا، 392 دعوتنامه برای متقاضیانی که دارای امتیاز 696 و بالاتر در سیستم رتبه بندی جامع (CRS) بودند، صادر کرده است. همه این متقاضیان قبلاً نامزدی استانی دریافت […]

ارسال توسط :
پ
پ

کانادا در 24 ژوئن دور دیگری از انتخاب های اکسپرس انتری را برگزار و متقاضیانی که نامزدی استانی داشتند را دعوت کرد. اداره مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا، 392 دعوتنامه برای متقاضیانی که دارای امتیاز 696 و بالاتر در سیستم رتبه بندی جامع (CRS) بودند، صادر کرده است.

همه این متقاضیان قبلاً نامزدی استانی دریافت کرده بودند و به امتیاز کلی آنها 600 امتیاز اضافی تعلق گرفته بود. این بدان معناست که بدون نامزدی استانی، کاندیداها امتیاز CRS، 96 داشتند.

سیستم امتیازبندی جامع متقاضیان را بر اساس عوامل سرمایه انسانی از جمله سن، تجربه کار، تحصیلات و مهارت رسمی زبان رتبه بندی می کند تا مشخص کند کدام یک از متقاضیان اکسپرس انتری، شانس موفقیت بالا در بازار کار کانادا را دارند. اکسپرس انتری مسیر اصلی کانادا برای اقامت دائم نیروی متخصص خارجی است و متقاضیان را برای سه گروه اصلی نیروی متخصص فدرال، نیروی کار ماهر فدرال و تجربه کانادایی مدیریت می کند.

 

در این انتخاب یک قانون تساوی (tie-break) اعمال شد. کلیه متقاضیان با حداقل امتیاز CRS، 696 که مشخصات خود را قبل از 23 آوریل 2020، ساعت 10:39:30 به وقت هماهنگ جهانی ارائه داده اند، در این دور دعوتنامه برای درخواست (ITA) دریافت کردند.

 

از زمانی که دولت در 18 مارس اقدامات ویژه ای را برای محدود کردن مسافرت اعلام کرد، کانادا در حال برگزاری انتخاب های منظم اکسپرس انتری است که نامزدهای استانی و کلاس تجربه کانادا را هدف قرار می دهند. تاکنون، دولت کانادا از طریق این دو برنامه 15 انتخاب برگزار و بیش از 27000، ITA برای اقامت دائم کانادا صادر کرده است. علی رغم محدودیت های سفر، تعداد ITA های بیشتری در سال جاری نسبت به زمان مشابه در سال 2019 صادر شده است. تا 24 ژوئن، در مجموع 46392 متقاضی اصلی دعوت شده اند تا در سال 2020 برای اقامت دائم اقدام کنند.

 

هفته های اخیر نیز شاهد فعالیت چشمگیر در جریان های نامزدی استانی وابسته به اکسپرس انتری کانادا هستیم. تنها در 7 روز گذشته، از طریق استان های کانادا با بیش از هزار متقاضی اکسپرس انتری برای درخواست نامزدی استانی تماس گرفته شده است. این جریان ها به استان ها و قلمروهای کانادا اجازه می دهند متقاضیانی را در سیستم اکسپرس انتری فدرال انتخاب و برای اقامت دائم کانادا معرفی کنند که نیازهای آنها را در بازار کار تأمین می کنند.

 

برای اینکه یک متقاضی، نامزدی استانی را از طریق یکی از جریان های اکسپرس انتری کانادا دریافت کند، اولین اقدام لازم ارسال یک پروفایل اکسپرس انتری است.

 

منبع خبر: CIC News, June 24, 2020

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar