انتخاب 143 اکسپرس انتری
18 آوریل 2020 - 23:54
بازدید 425
9

کانادا دور دیگری از انتخاب های اکسپرس انتری را برگزار و از متقاضیانی که دارای نامزدی استانی بودند، دعوت کرده است.   در تاریخ 15 آوریل اداره مهاجرت پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC)، از طریق سیستم اکسپرس انتری، 118 دعوتنامه را برای متقاضیان صادر کرد. متقاضیان دعوت شده، به حداقل امتیاز  808 در سیستم رتبه […]

ارسال توسط :
پ
پ

کانادا دور دیگری از انتخاب های اکسپرس انتری را برگزار و از متقاضیانی که دارای نامزدی استانی بودند، دعوت کرده است.

 

در تاریخ 15 آوریل اداره مهاجرت پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC)، از طریق سیستم اکسپرس انتری، 118 دعوتنامه را برای متقاضیان صادر کرد. متقاضیان دعوت شده، به حداقل امتیاز  808 در سیستم رتبه بندی جامع (CRS)  نیاز داشتند.

 

همه این متقاضیان قبلاً نامزدی استانی را دریافت کرده بودند و 600  امتیاز به امتیاز کلی آنها اضافه شده بود. این بدان معناست که بدون نامزدی استانی، متقاضیان حداقل امتیاز 208 داشته اند.

 

متقاضیان بر اساس امتیاز کسب شده در سیستم امتیاز بندی جامع  با توجه به معیارهایی مانند سن، تحصیلات، سابقه کار تخصصی و میزان مهارت در زبان انگلیسی یا فرانسه در استخر رتبه بندی می شوند تا مشخص شود کدام یک از متقاضیان سیستم اکسپرس انتری برای موفقیت در بازار کار کانادا شانس بالایی را دارند. متقاضیانی که بالاترین امتیاز را کسب کنند، موفق به دریافت دعوتنامه خواهند شد.

 

برنامه نامزدی استان ها(PNP)  به استان های کانادا اجازه می دهد تا افرادی را دعوت کنند که از بازار کار و اهداف جمعیتی آنها حمایت می کنند.. جریان های مختلفPNP  کانادا، از آغاز سال 2020 بیش از 30 انتخاب برگزار کرده اند.

 

سیستم اکسپرس انتری، استخر متقاضیان را برای سه گروه اصلی در برنامه های مهاجرتی اقتصادی مدیریت می کند. این سه گروه عبارتند از: نیروی متخصص فدرال، نیروی کار ماهر فدرال و تجربه کانادایی.

 

انتخاب 15 آوریل اکسپرس انتری، تعداد کل دعوتنامه های صادر شده در سال جاری را به 26618 نفر می رساند که این رقم بیشتر از تعداد سال گذشته و سال قبل از آن است.

 

براساس برنامه سطوح مهاجرت در سال های 2022 – 2020، دولت کانادا در نظر دارد 341000 مهاجر را در سال 2020، 351000 نفر در سال 2021 و 361000 مورد دیگر در سال 2022 پذیرش کند. پذیرش برنامه های استانی نیز قرار است تا سال 2022، 20% افزایش یابد.

 

قبل از اینکه کروناویروس چشم انداز مهاجرت کانادا را تغییر دهد، انتخاب اکسپرس انتری در سال 2020 به طور منظم هر دو هفته یکبار برگزار می شد. از 18 مارس، این انتخاب ها با الگوی نامنظم تری برگزار می شوند.

 

IRCC  در این انتخاب خود از قانونtie-break  استفاده کرده است، این بدان معناست که کلیه متقاضیان با امتیاز 808 و بالاتر که مشخصات خود را قبل از 18 مارس 2020 در ساعت 10:30:55 به وقت هماهنگ جهانی (UTC)  ارسال کرده اند، در این انتخاب، دعوتنامه (ITA) دریافت کرده اند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar