انتخاب استان آلبرتا از میان متقاضیان اکسپرس انتری با حداقل امتیاز 302 طی ماه جاری
02 اکتبر 2019 - 16:09
بازدید 280
5

   جزئیات مربوط به پذیرش یازدهم و هجدهم سپتامبر از طریق استریم اکسپرس انتری آلبرتا منتشر شد. این استریم به برنامه مهاجرتی آلبرتا (AINP) اجازه می دهد که از طریق سیستم اکسپرس انتری به دنبال متقاضیان واجد شرایط فدرالی باشد که یا در این استان دارای ارتباطات قوی خویشاوندی هستند و یا در حرفه ای […]

ارسال توسط :
پ
پ

 

 جزئیات مربوط به پذیرش یازدهم و هجدهم سپتامبر از طریق استریم اکسپرس انتری آلبرتا منتشر شد.

این استریم به برنامه مهاجرتی آلبرتا (AINP) اجازه می دهد که از طریق سیستم اکسپرس انتری به دنبال متقاضیان واجد شرایط فدرالی باشد که یا در این استان دارای ارتباطات قوی خویشاوندی هستند و یا در حرفه ای مشغول هستند که از اولویت های توسعه اقتصادی و متنوع سازی استان حمایت می کند.

متقاضیان نیازی به داشتن پیشنهاد یا قرارداد کار یا سابقه کار قبلی در آلبرتا ندارند، اما طبق اعلام برنامه مهاجرت استانی آلبرتا داشتن یکی از این موارد احتمال دعوت از متقاضی را افزایش می دهد.

از طرف AINP، برای متقاضیان منتخب دعوت نامه (NOI) صادر می شود تا برای نامزدی استانی به منظور اقامت دائم کانادا درخواست کنند.

این نامزدی استانی، متقاضی اکسپرس انتری را از گرفتن 600 امتیاز در سیستم جامع رتبه بندی بهره مند می کند و مطمئناً در دور بعدی پذیرش برای اقامت دائم در کانادا از او دعوت خواهد شد.

در 11 سپتامبر ، آلبرتا از 339 نفر دعوت کرد تا با امتیاز  CRS 302 و بالاتر ثبت نام کنند.

18 سپتامبر، این استان دعوت نامه یا NOI برای 139 متقاضی دارای حداقل امتیاز CRS 350 صادر کرد.

استریم اکسپرس انتری استانی آلبرتا گزینه مهاجرت استانی محبوبی است زیرا متقاضیان اکسپرس انتری را با امتیازی که معمولاً پایین تر از امتیاز فدرال است، انتخاب می کند.

 امسال پایین ترین امتیاز آلبرتا برای دعوت از متقاضیان 300 بوده است در حالی که پایین ترین امتیاز پذیرش تمام برنامه های  اکسپرس انتری فدرال 438 بوده است.

از ابتدای سال 2019 تا کنون برنامه مهاجرتی استانی آلبرتا 4378 دعوتنامه صادر کرده است.

توضیحاتی در مورد سیستم اکسپرس انتری کانادا

سیستم اکسپرس انتری فدرال کانادا، استخر متقاضیان را بر اساس سه دسته  بندی نیروی متخصص، کارگران ماهر و تجربه کانادایی مدیریت می کند.

متقاضیان واجد شرایط که وارد استخر اکسپرس انتری شده اند، در سیستم جامع رتبه بندی بر اساس فاکتورهای سن، تحصیلات، مهارت و سابقه کار و میزان تسلط بر زبان های انگلیسی و فرانسه امتیاز می گیرند.

برای  متقاضیان دارای بالاترین امتیاز، به تناوب برگزاری پذیرش ها، دعوت نامه جهت پذیرش برای اقامت دائم صادر می شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar