انتخاب اخیر نوا اسکوشیا با دعوت از پرستاران
24 می 2020 - 2:19
بازدید 434
7

  در آخرین انتخاب استانی نوا اسکوشیا پرستاران رسمی که دارای پروفایل معتبر در استخر اکسپرس انتری فدرال بودند، دعوت شدند تا برای نامزدی استانی درخواست دهند. نوا اسکوشیا در 22 ماه می، انتخاب جدیدی برگزار و از پرستاران دعوت کرد تا از طریق برنامه نامزدی استانی (PNP) برای اقامت دائم کانادا درخواست دهند.   […]

ارسال توسط :
پ
پ

 

در آخرین انتخاب استانی نوا اسکوشیا پرستاران رسمی که دارای پروفایل معتبر در استخر اکسپرس انتری فدرال بودند، دعوت شدند تا برای نامزدی استانی درخواست دهند.

نوا اسکوشیا در 22 ماه می، انتخاب جدیدی برگزار و از پرستاران دعوت کرد تا از طریق برنامه نامزدی استانی (PNP) برای اقامت دائم کانادا درخواست دهند.

 

برنامه نامزدی استان نوا اسکوشیا (NSNP) جزئیات معیارهای صلاحیت این انتخاب را منتشر کرد، اما نگفت که چند نفر دعوت شده اند.

 

متقاضیان باید حداقل سه سال سابقه کار به عنوان پرستار رسمی یا پرستار روانپزشکی رسمی (باNOC  3012) داشته باشند. داشتن نمره زبان CLB 8 یا بالاتر در تمام مهارت های زبانی در زبان های انگلیسی یا فرانسه الزامی است. آنها همچنین ملزم به داشتن مدرک لیسانس یا گذراندن یک دوره آموزش عالی حداقل سه ساله هستند.

 

در هنگام درخواست برای نامزدی، متقاضیان باید کپی آزمون زبان خود و مدرک تحصیلی شامل گزارش ارزیابی مدرک تحصیلی (ECA)-در صورتی که مدرک تحصیلی از یک مؤسسه خارجی صادر شده باشد- ارائه دهند.

 

برای اینکه نامزدی استانی از نوا اسکوشیا از طریق جریان اولویت های بازار کار اعطا شود، ابتدا متقاضیان باید در سیستم اکسپرس انتری پروفایل داشته باشند.

 

سیستم اکسپرس انتری استخر متقاضیان را برای سه گروه اصلی مهاجران مدیریت می کند. این سه گروه عبارتند از: نیروی متخصص، نیروی کار ماهر و تجربه کانادایی.

 

متقاضیان بر اساس امتیاز کسب شده در سیستم امتیاز بندی جامع با توجه به معیارهایی مانند سن، تحصیلات، سابقه کار تخصصی و میزان مهارت در زبان انگلیسی یا فرانسه در استخر رتبه بندی می شوند.

 

متقاضیان دعوت شده 60 روز تقویمی برای تکمیل درخواست های خود برای نامزدی استانی مهلت دارند.

 

اگر متقاضیان موفق به دریافت نامزدی استانی از نوا اسکوشیا شوند، به طور خودکار 600 امتیاز اضافی CRS به آنها اعطا خواهد شد، که به طور موثر دریافت دعوتنامه (ITA) را در انتخاب اکسپرس انتری بعدی تضمین می کند.

در انتخاب قبلی نوا اسکوشیا که در تاریخ 27 آوریل برگزار شد، از متقاضیان فرانسه زبان دعوت شد که برای اقامت دائم کانادا درخواست دهند اما تعداد دعوتنامه ها و حداقل امتیاز نامشخص بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar