انتخاب‌های۳ استان کانادا از ۲ تا ۶ می
08 می 2022 - 10:10
بازدید 675
12
بریتیش کلمبیا، منیتوبا و ساسکاچوان نتایج انتخاب‌های‌ اخیر برنامه نامزد استانی (PNP) را منتشر کردند
ارسال توسط :
پ
پ

بریتیش کلمبیا، منیتوبا و ساسکاچوان نتایج انتخاب‌های‌ اخیر برنامه نامزد استانی (PNP) را منتشر کردند

اکثر استان‌ها و مناطق کانادا (به استثنای کبک و نوناووت) برنامه انتخاب استانی  (Provincial Nominee Program) خود را دارند. از طریق این برنامه‌ها، متقاضیان دعوتنامه برای درخواست مهاجرت به استان دریافت می‌کنند. اگرچه برنامه انتخاب استانی به خودی خود با اقامت دائم یکسان نیست، اما می‌تواند شانس اخذ اقامت دائم را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. به عنوان مثال، متقاضیان برنامه انتخاب استانی با پروفایل اکسپرس انتری که نامزدی دریافت می‌کنند ، ۶۰۰ امتیاز به امتیازشان افزوده می‌شود. آنها همچنین واجد شرایط دریافت دعوتنامه درخواست برای انتخاب‌های مختص PNP خواهند بود.

انتخاب‌های اکسپرس انتری هر دو هفته یکبار برگزار می‌شود، آخرین مورد در ۲۷ آوریل و دیگری در روز چهارشنبه، ۱۱ می برگزار شد. برنامه‌های مهاجرت استانی از سپتامبر ۲۰۲۱ کانون اصلی انتخاب‌های اکسپرس انتری بوده‌اند.

در ادامه به دعوت نامه‌های صادر شده (بین ۲ تا ۶ می) برای متقاضیان برنامه مهاجرت استانی  اشاره شده است.

بریتیش کلمبیا

برنامه انتخاب استانی بریتیش کلمبیا (BC PNP) انتخاب هفتگی خود را در ۳ می برگزار کرد. بیش از ۱۷۸ متقاضی مهاجرت به بریتیش کلمبیا دعوتنامه برای درخواست مهاجرت استانی دریافت کردند.

در مجموع ۱۴۱ نفر از این متقاضیان از طریق انتخاب عمومی دعوت شدند. متقاضیانی که در این انتخاب دعوتنامه دریافت کردند از زیر مجموعه‌های نیروی متخصص(Skilled Worker)، فارغ التحصیلان بین‌المللی(International Graduate) و نیروی کار مبتدی (Entry Level) و نیمه حرفه‌ای (Semi-Skilled)  بودند و حداقل امتیاز استانی بین ۷۷ تا ۱۲۳ مورد نیاز بود.

این استان همچنین سه انتخاب جداگانه برای متقاضیان مشاغل مورد هدف برگزار کرد. در مجموع ۲۸ مربی کودک دعوت شدند که در زیرگروه‌های نیروی متخصص و فارغ التحصیل بین المللی واجد شرایط بودند. بریتیش کلمبیا همچنین از ۹ متخصص بهداشت و سلامت دعوت کرد که در زیرگروه‌های نیروی متخصص و فارغ التحصیلان بین المللی، نیروی کار مبتدی و نیمه حرفه‌ای واجد شرایط بودند.  در هر دوی این انتخاب‌ها، متقاضیان به حداقل امتیاز استانی ۶۵ نیاز داشتند.

علاوه بر این، کمتر از پنج دامپزشک و تکنولوژیست (کارشناس فنی) بهداشت حیوانات و تکنسین‌های دامپزشکی برای درخواست در زیرگروه نیروی متخصص وفارغ التحصیلان بین‌المللی دعوت شدند. این متقاضیان نیز برای دعوت به امتیاز حداقل ۶۵ نیاز داشتند.

استان بریتیش کلمبیا همچنین اعلام کرد که برنامه مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا شاخه اصلی کارآفرینی (Entrepreneur Immigration Base category)  برای پذیرش جدید در جولای ۲۰۲۲ بازگشایی خواهد شد و همزمان راهنمای به روز برنامه اصلی EI منتشر خواهد شد. این استان در جولای ۲۰۲۱ توقفی را جهت بررسی و تطبیق برنامه با نیازهای اقتصادی فعلی اجرا کرد. برنامه‌های منطقه‌ای (Regional Pilot) و کارآفرینان پروژه‌های استراتژیک (Strategic Projects) برای درخواست‌های علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری و ایجاد کسب‌وکار در بریتیش کلمبیا باز هستند.

منیتوبا

برنامه انتخاب استانی منیتوبا (MPNP) در ۵ می برای  ۳۱۵ متقاضی دعوتنامه صادر کرد، این دعوتنامه‌ها برای سه گروه مهاجرتی بودند.

نیروی کار متخصص در منیتوبا: ۲۴۹ دعوتنامه با حداقل امتیاز ۶۵۱٫

نیروی کار متخصص در خارج از کشور: ۳۴ دعوتنامه با حداقل امتیاز ۶۹۱٫

گروه فارغ التحصیل بین المللی: ۳۲ دعوتنامه بدون نیاز به امتیاز.

از مجموع افرادی که برای درخواست دعوت شده بودند، ۴۸ نفر دارای پروفایل در سیستم اکسپرس انتری بودند.

کسانی که متقاضی انتخاب استانی منیتوبا (MPNP) هستند، باید اعلام علاقه‌مندی (Expression of Interest) در این برنامه  ثبت کنند. پس از تکمیل این مرحله، آنها می‌توانند از طریق گروه‌های نیروی کار متخصص منیتوبا (Skilled Workers) و نیروی کار متخصص خارجی (Skilled Workers Overseas) یک دعوتنامه (LAA) دریافت کنند.

سپس متقاضیان بر اساس عوامل انسانی و همچنین ارتباط آن‌ها با استان، از ۱۰۰۰ رتبه‌بندی می‌شوند.  پس از آن MPNP برای متقاضیان واجد شرایط دعوت‌نامه صادر می‌کند تا برای انتخاب استانی درخواست دهند.

ساسکاچوان

۵ می، برنامه انتخاب استانی ساسکاچوان (SINP) نیز برای ۱۹۸ متقاضی دعوتنامه درخواست صادر کرد.

در انتخاب ۵ می، ۱۰۶ دعوتنامه به داوطلبان اکسپرس انتری و ۹۱ دعوتنامه به متقاضیان مشاغل مورد تقاضا تعلق گرفت. حداقل امتیاز مورد نیاز برای ابراز علاقه‌مندی (EOI) برای هر دو دسته ۸۵ بود.

در صورت تماس با کنپارس از چه خدماتی بهره‌مند خواهید شد؟

  • مشاوره رایگان و حرفه‌ای با مشاورین باتجربه و کارآزموده کنپارس
  • بررسی شرایط متقاضی برای برنامه‌های مهاجرتی
  • بررسی شانس دریافت ویزا
  • بستن قرارداد با کنپارس
  • ارائه فهرست مدارک مورد نیاز
  • ارائه راهنمایی‌های لازم در زمینه مدارک و چگونگی تهیۀ آنها
  • جمع‌آوری مدارک افراد و استانداردسازی آنها
  • استانداردسازی رزومه کاری افراد در شبکه‌های اجتماعی(LinkedIn و …)
  • تکمیل فرم‌های درخواست
  • ثبت پرونده
  • پیگیری پرونده
  • اعلامِ به‌روزرسانی‌ها
  • همراهی با متقاضی تا دریافت نتیجۀ ویزا
  • در صورت رد ویزا، پیگیری و درخواست تجدید نظر (در صورت نیاز)

ارتباط با ما:

برای دریافت مشاوره رایگان و انواع خدمات مهاجرتی از طریق شرکت کنپارس می‌توانید با شماره‌های ۰۲۱۹۱۰۰۸۳۳۹، ۰۲۱۹۱۰۰۸۳۳۸ یا ۰۲۱۵۹۱۷۴۰۰۰ تماس گرفته، یا اطلاعات خود را از طریق چت آنلاین سایت یا دایرکت اینستاگرام ارسال کنید و یا اینکه  فرم ارزیابی رایگان ما را پر فرمایید تا در اولین فرصت با شما تماس گرفته شود.

همچنین می‌توانید پرسش‌های خود را از طریق شماره‌های واتس اپ (+۱)۵۷۹۹۵۷۹۲۹۳ و ۹۰۳۴۹۴۱۴۵۶(+۹۸) ( کافیست همین حالا شماره تماس ها را لمس کنید ) از ما بپرسید و پاسخ آن‌ها را از طریق همین شماره‌ها دریافت کنید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar