امکان تهیه سالنامه کنپارس از فروشگاه آنلاین
02 می 2011 - 15:37
بازدید 319
7

پس از اعلام تهیه و انتشار «سالنامه کنپارس ویژه مهاجران» و ارسال آن در بسته هدایای نوروزی کنپارس برای موکلین در آغاز سال ۱۳۹۰، برخی از مخاطبان در تماس‌هایی با سایت یا دفاتر کنپارس از نحوه دسترسی و تهیه این سالنامه پرسش کرده‌اند. در تماسی که با مسئول انتشار سالنامه داشتیم مطلع شدیم که تعداد […]

ارسال توسط :
پ
پ

پس از اعلام تهیه و انتشار «سالنامه کنپارس ویژه مهاجران» و ارسال آن در بسته هدایای نوروزی کنپارس برای موکلین در آغاز سال ۱۳۹۰، برخی از مخاطبان در تماس‌هایی با سایت یا دفاتر کنپارس از نحوه دسترسی و تهیه این سالنامه پرسش کرده‌اند.

در تماسی که با مسئول انتشار سالنامه داشتیم مطلع شدیم که تعداد محدودی از این سالنامه‌ها هنوز موجود است و متقاضیان می‌توانند از طریق فروشگاه آنلاین کنپارس آن را تهیه نمایند.

قیمت این سالنامه برای آن دسته از موکلین کنپارس که می‌خواهند علاوه بر نسخه ارسال شده، نسخه یا نسخ دیگری در اختیار داشته باشند تا احتمالا به دیگران هدیه دهند، ۶ هزار و پانصد تومان و برای سایرین ۹ هزار تومان است. یادآوری می‌شود که هزینه‌های پستی برعهده کنپارس است.

سالنامه کنپارس که ویژه مهاجران آماده سازی شده است مجموعه غنی از اطلاعات مربوط به کانادا و نکات مورد نیاز تازه‌واردان را در بر دارد از جمله در همه صفحات آن پانویس‌هایی طراحی شده که در جملاتی ساده، مسائل مهم مربوط به زندگی، کاریابی، خرید، تهیه مدارک، تحصیلات و نظایر اینها از طریق این جملات توصیه شده و از آخرین روزهای قبل از سفر تا ماه‌های اولیه بعد از ورود به کانادا را پوشش می‌دهد. بخشی از سرفصل‌های مهم این سالنامه عبارتند از:

معرفی ایام هفته بر اساس تقویم‌های شمسی و میلادی

معرفی روزهای مهم در استان‌های مختلف کانادا

نگارش جملات توصیه‌ای- اطلاعاتی

جداول، نقشه‌ها و مقیاس‌های مهم و مفید برای مهاجران.

ارائه تعداد زیادی تصویر از نقاط مختلف کشور پهناور کانادا در فصول مختلف.

برای اشنایی با جزییات این سالنامه اینجا را ببینید.

برای خرید آنلاین به این صفحه بروید. خرید آنلاین بسیار ساده و سریع است و در تمام روزهای هفته و ۲۴ ساعته قابل انجام است. برای انجام آن شما باید در سایت لاگ-این کنید و کارت بانکی شما امکان خرید اینترنتی را داشته باشد. مسیر خرید کاملا امن است و از طریق سامانه حفاظت شده بانک‌های معتبر انجام می‌شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar