امکان استفاده از امتیازات سایت برای کسر اقساط قراردادها
22 ژوئن 2013 - 7:19
بازدید 330
5

با موافقت آقای علی مختاری، مدیریت محترم شرکت کنپارس و گروه رسانه‌ای پرنیان، امکان تبدیل بخشی از امتیازات کسب شده از مطالعه مطالب سایت برای بازپرداخت اقساط قراردادهای کنپارس فراهم شده است. هدف از این اقدام تشویق موکلین کنپارس و همسران آنها به مطالعه مرتب مطالب سایت و همچنین تقدیر از کسانی است که این […]

ارسال توسط :
پ
پ

با موافقت آقای علی مختاری، مدیریت محترم شرکت کنپارس و گروه رسانه‌ای پرنیان، امکان تبدیل بخشی از امتیازات کسب شده از مطالعه مطالب سایت برای بازپرداخت اقساط قراردادهای کنپارس فراهم شده است.

هدف از این اقدام تشویق موکلین کنپارس و همسران آنها به مطالعه مرتب مطالب سایت و همچنین تقدیر از کسانی است که این کار را پیشتر انجام داده‌اند.

از آنجا که شرکت کنپارس «موفقیت در سرزمین جدید» را هدف اصلی خود در مورد موکلین شرکت و سایر علاقه‌مندان به مهاجرت به کانادا قرار داده و یکی از مهم‌ترین ابزارهای موفقیت را افزایش آمادگی موکلین از طریق مطالعه مرتب و نظام‌مند و کسب اطلاعات دقیق و جامع از شرایط سیاسی، اجتماعی، تحصیلی و شغلی کانادا می‌داند از همان ابتدا سرمایه‌گذاری فراوانی بر روی آگاهی‌بخشی به علاقه‌مندان به مهاجرت به کانادا انجام داده است. هم‌اکنون نیز این اقدامات در قالب تشکیل گروه رسانه‌ای پرنیان (شامل «وبسایت اطلاع‌رسانی پارس‌کانادا»، «نشریه کاغذی و دیجیتالی و هم‌چنین وبسایت پرنیان»، «رادیو پرنیان» و «خبرنامه پرنیان») ابعاد بسیار وسیع‌تری به خود گرفته است. در کنار اینها وبلاگ نویسندگان هم فعال و رو به توسعه است. حال زمان آن رسیده تا افراد پیگیر و علاقه‌مندی که مهاجرت را تنها در دریافت ویزا خلاصه نکرده بلکه به آمادگی در همه عرصه‌های مهارتی، اطلاعاتی و روحی-ذهنی تسری داده‌اند پاداش محسوس‌تری از این فعالیت‌های خود دریافت کنند. البته آنها نتیجه اصلی و غیرقابل محاسبه این فعالیت‌ها را سال‌ها بعد و پس از ورود به کانادا تجربه خواهند کرد.

آیین‌نامه‌ای که به‌زودی در این ارتباط از طریق همین وبسایت منتشر خواهد شد به شما در مورد شرایط بهره‌برداری از این امکانات توضیح کافی خواهد داد اما اهم موارد این آیین‌نامه به قرار زیر است:

موکلین کنپارس می‌توانند امتیازات کسب شده توسط خود و همسرشان را تا سقف معینی برای تبدیل به ارزش دلاری و کسر مبلغ اقساط قراردادها استفاده کنند؛

امتیازات می‌تواند از طریق وبسایت‌های پارس‌کانادا و کاریابی کنپارس و یا از طریق کوپن‌های داخل خبرنامه‌ها گردآوری شده باشد؛

امتیازات تنها باید از طریق اکانت‌های رسمی افراد (که در زمان عقد قرارداد یا بعد از آن رسما به شرکت معرفی شده‌‌اند) گردآوری شده باشد و امتیازات گردآوری شده از اکانت‌های غیررسمی غیر قابل انتقال به اکانت اصلی و در واقع برای این منظور غیرقابل استفاده است؛

این کار فقط در مورد اقساطی امکان‌پذیر است که پرداخت آنها دچار تاخیر نشده باشد؛

استفاده از این آیین‌نامه برای همه کسانی امکان‌پذیر است که قرارداد آنها پایان نیافته باشد ولو اینکه همه اقساط خود را پرداخت کرده باشند.

به‌زودی و با اعلام آیین‌نامه مربوطه ،جزییات مربوط به این موضوع و میزان محاسبه ارزش دلاری امتیازات به اطلاع شما خواهد رسید. لطفا تا اعلام جزییات بیشتر از طریق همین وبسایت از تماس با دفاتر کنپارس خودداری نمایید.

برای آگاهی از جزییات این فرصت بی‌نظیر با ما همراه باشید.

برای آگاهی از انواع عضویت وبسایت اینجا را ببینید. حتی اگر امروز موکل کنپارس نیستید شاید فردا به خانواده گسترده کنپارس بپیوندید پس گردآوری امتیاز را فراموش نکنید.

برای آگاهی از توصیه‌هایی کاربردی برای حداکثر کردن گردآوری امتیاز از سایت، اینجا را ببینید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar