امکانات ویژه برای موکلین کنپارس در برنامه نشست پزشکان
09 نوامبر 2010 - 17:52
بازدید 434
6

همانطور که پیشتر به اطلاع مخاطبان محترم این سایت رسید، سلسله نشست های عمومی و اختصاصی ویژه پزشکان در فاصله زمانی ۱۷ تا ۲۳ آذرماه در دو شهر تهران و مشهد برگزار می شود. این نشست ها فرصت بسیار ارزشمندی را برای شاغلان این حرفه مهم و علاقه مند به کسب اطلاع از شرایط بازار […]

ارسال توسط :
پ
پ

همانطور که پیشتر به اطلاع مخاطبان محترم این سایت رسید، سلسله نشست های عمومی و اختصاصی ویژه پزشکان در فاصله زمانی ۱۷ تا ۲۳ آذرماه در دو شهر تهران و مشهد برگزار می شود.

این نشست ها فرصت بسیار ارزشمندی را برای شاغلان این حرفه مهم و علاقه مند به کسب اطلاع از شرایط بازار کار کانادا فراهم می آورد تا از زبان یک کارشناس خبره و باتجربه با نحوه آمادگی برای آزمون های ضروری کسب مجوز، آزمون عملی QE۲ و سایر موضوعات مرتبط با مباحث بازار کار آشنا شوند. همچنین فرصتی برای گفتگوی خصوصی و دونفره با ایشان و طرح پرسش های موردی ایجاد کرده تا افراد بتوانند دغدغه های خود را با یک اهل فن درمیان گذارند و از وی راهنمایی بگیرند.

از آنجا که کنپارس خود را برای آمادگی هر چه بیشتر موکلین خویش بر اساس شعار محوری اش متعهد می داند علاوه بر بحث های اطلاع رسانی و تهیه اقلام ویژه در روز نشست، تمهیدات بیشتری را برای شرکت این عزیزان در نشست ها در نظر گرفته است.

در بدو امر، به رغم افزایش شدید هزینه های برگزاری نشست ها، کنپارس یک نمونه از همه آنچه که در تهران اتفاق می افتد را در مشهد تکرار خواهد کرد تا پاسخ احترام آمیزی باشد به اعتماد و علاقه موکلین ساکن آن منطقه و همچنین تشکری باشد از تلاش همکاران ما در مشهد.

علاوه بر این در همه نشست ها تخفیف ویژه ای برای موکلین در نظر گرفته شده که اگر سریع تر و تا قبل از تاریخ ۲۰ نوامبر اقدام نمایند مجموع این تخفیف ها به ۳۰ درصد یا حدود یک سوم هزینه اصلی می رسد که درصد بسیار قابل توجهی است. علاوه بر این هر موکل کنپارس می تواند برای دو نفر دیگر با همان شرایط و به همبن میزان تخفیف، بلیط شرکت در نشست تهیه کند. این امکان از آنجا فراهم شده تا اگر افرادی از دوستان موکلین ما، درگیر یا علاقه مند به مباحث مهاجرت هستن، موکلین ما به همراه دوستانشان بتوانند از این نشست ها بیشتر بهره ببرند تا در جمع ها و گفتگوهای دوستانه خود وحدت اطلاعاتی داشته باشند و چه بسا برنامه های آماده سازی مشترکی را برای خود تدوین کنند.

ما در کنپارس به موفقیت شما در سرزمین جدید می اندیشیم پس با پیشنهادات و راهنمایی های خود ما را در این راه یاری دهید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar