افزایش چشمگیر آمار پرستاری در فهرست به‌روز شده پرونده‌های نیروی متخصص فدرال
29 نوامبر 2010 - 18:56
بازدید 415
10

همانطور که پیشتر اعلام کرده بودیم ما در این صفحه جدیدترین اطلاعات از به روزرسانی آمار پرونده‌های نیروی متخصص فدرال را به اطلاع شما می‌رسانیم که اخرین مورد آن همین امروز ۲۹ نوامبر اتفاق افتاد. خوشبختانه روند به‌روزرسانی اطلاعات از سوی اداره مهاجرت از نظم خاصی برخوردار شده و تقریبا هر هفته انجام می‌شود و […]

ارسال توسط :
پ
پ

همانطور که پیشتر اعلام کرده بودیم ما در این صفحه جدیدترین اطلاعات از به روزرسانی آمار پرونده‌های نیروی متخصص فدرال را به اطلاع شما می‌رسانیم که اخرین مورد آن همین امروز ۲۹ نوامبر اتفاق افتاد.

خوشبختانه روند به‌روزرسانی اطلاعات از سوی اداره مهاجرت از نظم خاصی برخوردار شده و تقریبا هر هفته انجام می‌شود و این برای متقاضیان، فرصت و امکان مناسبی است تا به آخرین و دقیق‌ترین اطلاعات دسترسی داشته باشند.

آنچه در تغییرات ماه گذشته کاملا محسوس بوده روند سریع تکمیل ظرفیت رشته پرستاری است که احتمال رسیدن آن به سقف نهایی ۱۰۰۰ پرونده تا قبل از اتمام سال ۲۰۱۰ را افزایش داده است. حتی اگر به دلیل تعطیلات پیش روی کریسمس و آغاز سال نو در کانادا این روند اندکی کند شود باز هم بعید است این اتفاق از پایان ژانویه ۲۰۱۱ دیرتر رود و لذا متقاضیان این رشته باید در آماده‌سازی و تهیه مدارک سرعت عمل بیشتری از خود نشان دهند تا در همین امسال به کاروان به راه افتاده برسند و گرنه حداقل ۶-۷ ماه انتظار و نگرانی از حذف این رشته در فهرست سال اینده در انتظار آنها خواهد بود.

در مورد سایر رشته‌ها فعلا نگرانی عمده‌ای دیده نمی‌شود اگر چه که مشخص است داروسازان و دندان‌پزشکان در نوبت‌های بعدی هستند و احتمالا تا عید سال ۱۳۹۰ آنها هم به وضعیت رشته پرستاری دچار خواهند شد. ضمن اینکه هر چه زمان بیشتر می‌گذرد و افراد بیشتری نمره ایلتس خود را دریافت می‌کنند روند تکمیل شدن رشته‌های پرپتانسیل‌تر (از نظر کسب امتیاز) سریع‌تر خواهد شد.

با این همه بعید به نظر می‌رسد که تا زمان پایان مدت یک ساله در جون ۲۰۱۱، تعداد کل پرونده‌ها به سقف تعیین شده ۲۰ هزار پرونده برسد.

نکته جالب اینکه بالاخره در نیمه‌های نوامبر یک پرونده در رشته اپراتوری جرثقیل پذیرفته شد تا عدد جلوی هیچ‌یک از عناوین شغلی داخل لیست صفر باقی نماند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar