افزایش هزینه های مهاجرت کانادا
11 آوریل 2020 - 12:04
بازدید 385
7

اداره مهاجرت کانادا برای اتباع خارجی که مایل به اقامت دائم هستند، هزینه های پردازش را از پایان ماه آوریل افزایش می دهد. هزینه هایی که اتباع خارجی پرداخت می کنند شامل کار های اجرایی، پردازش و ارائه خدمات مربوط به کلیه برنامه های مهاجرتی اقامت دائم است.   آیین نامه جدید از تاریخ 30 […]

ارسال توسط :
پ
پ

اداره مهاجرت کانادا برای اتباع خارجی که مایل به اقامت دائم هستند، هزینه های پردازش را از پایان ماه آوریل افزایش می دهد. هزینه هایی که اتباع خارجی پرداخت می کنند شامل کار های اجرایی، پردازش و ارائه خدمات مربوط به کلیه برنامه های مهاجرتی اقامت دائم است.

 

آیین نامه جدید از تاریخ 30 آوریل، ساعت 9 بامداد به وقت ساعت تابستانی شرقی (EDT) آغاز می شود. درخواست های کامل دریافت شده قبل از این زمان، مطابق با برنامه هزینه فعلی پردازش می شوند. درخواست های دریافت شده در 30 آوریل یا پس از آن که مبلغ هزینه قانونی آنها مطابق با آیین نامه جدید نباشد به دلیل کامل نبودن مدارک برگشت داده خواهند شد.

 

هزینه پردازش درخواست های اقامت دائم برای متقاضیان برنامه اقتصادی به طور کلی 50 درصد به شرح زیر افزایش می یابد:

 

—هزینه برای متقاضیان اصلی گروه های اقتصادی (خود اشتغالی، ویزای استارت آپ، سرمایه گذار کبک، کارآفرین کبک و خود اشتغالی کبک)  از1.050 دلار به 1.575 دلار افزایش می یابد.

—هزینه متقاضیان اصلی سایر برنامه های اقتصادی ، از 550 دلار به 825 دلار افزایش خواهد یافت. این افزایش شامل برنامه های پرستارهای خانگی برای متقاضیان اصلی و خانواده های آنها نخواهد شد، زیرا هزینه این بخش بدون تغییر باقی می ماند.

—هزینه های همسران یا شرکای قانونی همه برنامه های اقتصادی از 550 دلار به 825  دلار افزایش می یابد.

—هزینه فرزندان وابسته در تمام برنامه های اقتصادی از 150 دلار به 225  دلار افزایش می یابد.

—هزینه حق اقامت دائم از 490 دلار به 500 دلار افزایش می یابد که این افزایش دو درصدی است.

 

هزینه کارت های اقامت دائم، اسناد مسافرتی اقامت دائم، اصل یا کپی مدارک مهاجرتی، افزایش نمی یابند.

 

انتظار می رود که هزینه ها براساس شاخص قیمت مصرف کننده، در دو سال آینده، نزدیک به 5 دلار افزایش یابد. مبالغ جدید هزینه ها در سال 2022 منتشر می شود.

 

بنا بر اعلام اداره مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC)، هزینه اقامت دائم از سال2002 افزایش نیافته بود. هزینه های مربوط به درخواست های اقامت دائم، مطابق با شاخص قیمت مصرف کننده، در سال 2022 دوباره تغییر خواهد کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar