افزایش مهاجران اقامت دائم کبک در سال ۲۰۲۲
14 می 2022 - 13:11
بازدید 632
17
در سال جاری اداره مهاجرت کبک پذیرای بیش از ۷۱ هزار متقاضی اقامت دائم خواهد بود
ارسال توسط :
پ
پ

در سال جاری اداره مهاجرت کبک پذیرای بیش از ۷۱ هزار متقاضی اقامت دائم خواهد بود

در برنامه سال ۲۰۲۲ استان کبک در نظر دارد ۷۱ هزار و ۲۷۵ متقاضی اقامت دائم را بپذیرد، این تعداد در مقایسه با ۵۰ هزار و ۲۸۵ مورد پیش بینی شده برای سال گذشته افزایش ۴۱٫۷ درصدی را نشان می‌دهد. در واقع  این استان در تلاش است کاهش پذیرش مهاجران طی دوره همه‌گیری را جبران کند.

در برنامه پیش‌بینی شده برای  سال ۲۰۲۰، ۱۸ هزار و ۷۷۵  متقاضی موفق نشدند اقامت دائم کبک را بگیرند.

در سال ۲۰۲۰، طبق برنامه چند ساله مهاجرتی استان،  ۴۴ هزار مجوز اقامت دائم برای سال پیش بینی شده  بود، اما تنها ۲۵ هزار و ۲۲۵ متقاضی توانستند از این طریق وارد استان شوند.

بنابراین، این ۱۸هزار و ۷۷۵  متقاضی که طبق هدف مهاجرتی ۲۰۲۰ نتوانستند وارد کبک شوند به سهمیه اقامت دائم امسال کبک یعنی به  ۵۲ هزار و۵۰۰  مهاجر جدید، اضافه می‌شود.

این موضوع، میزان مورد انتظار ورود مهاجر به کبک را به رکورد بالایی رسانده و کمبود سال گذشته را جبران می‌کند.

این سطح از مهاجرت به کبک در صورت تحقق به معنای ورود ۲۰ هزار و ۹۹۰ مقیم دائم جدید بیشتر در سال جاری نسبت به سال ۲۰۲۱ خواهد بود.

افزایش تعداد نیروی کار موقت خارجی

افزایش مهاجرت به کبک در حالی اتفاق می‌افتد که دولت این استان همچنین در نظر دارد تعداد نیروی کار خارجی موقت از حدود ۳۰ هزار  نفری که سال گذشته در استان کار می‌کردند هم بیشتر شود.

به گفته ژان بوله، وزیر مهاجرت کبک، در جهت پاسخگویی به نیازهای بازار کار کبک می‌توان با برنامه‌های کاربردی ساده و افزودن چندین شغل(مشاغلی که در برنامه مهاجرت موقت پردازش سریعی دارند) نیروی کار موقت خارجی بیشتری وارد استان کرد.

در اوایل این ماه، گروه‌های تجاری و صنعتی کبکی از استان خواستند به منظور رفع کمبود شدید نیروی کار، پذیرش مهاجر را دو برابر کند.

گروه‌های صنعتی خواهان این هستند که  استان کبک هر سال پذیرای ۸۰ هزار  مهاجر باشد.

بنا به گزارش‌ها ورونیک پرولکس، رئیس انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان کبک (MEQ) از دولت استان درخواست کرده است که سالانه ۹۰ هزار مهاجر را پذیرش کند.

ارتباط با ما:

برای دریافت مشاوره رایگان و انواع خدمات مهاجرتی از طریق شرکت کنپارس می‌توانید با شماره‌های ۰۲۱۹۱۰۰۸۳۳۹، ۰۲۱۹۱۰۰۸۳۳۸ یا ۰۲۱۵۹۱۷۴۰۰۰ تماس گرفته، یا اطلاعات خود را از طریق چت آنلاین سایت یا دایرکت اینستاگرام ارسال کنید و یا اینکه  فرم ارزیابی رایگان ما را پر فرمایید تا در اولین فرصت با شما تماس گرفته شود.

همچنین می‌توانید پرسش‌های خود را از طریق شماره‌های واتس اپ (+۱)۵۷۹۹۵۷۹۲۹۳ و ۹۰۳۴۹۴۱۴۵۶(+۹۸) ( کافیست همین حالا شماره تماس ها را لمس کنید ) از ما بپرسید و پاسخ آن‌ها را از طریق همین شماره‌ها دریافت کنید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar