افزایش سخت گیری های دولت کانادا برای دارندگان ویزای توریستی
21 نوامبر 2018 - 0:24
بازدید 299
6

اخیراً مطلع شدیم پلیس مرزی کانادا کنترل های سختگیرانه ای برای دارندگان ویزای توریستی کانادا اعمال می کند و اجازه ورود به تعدادی از مسافران و دانشجویان در فرودگاه های کانادا و یا اجازه ادامه مسیر در فرودگاه های ترانزیتی مانند استانبول، دبی و دوحه داده نشده است. متاسفانه آژانس های مسافرتی در ایران با […]

ارسال توسط :
پ
پ

اخیراً مطلع شدیم پلیس مرزی کانادا کنترل های سختگیرانه ای برای دارندگان ویزای توریستی کانادا اعمال می کند و اجازه ورود به تعدادی از مسافران و دانشجویان در فرودگاه های کانادا و یا اجازه ادامه مسیر در فرودگاه های ترانزیتی مانند استانبول، دبی و دوحه داده نشده است.

متاسفانه آژانس های مسافرتی در ایران با تبلیغات دروغین و با دریافت هزینه های گزاف برای دریافت ویزای توریستی کانادا مدرک جعل می کنند و از این رو سفارت کانادا در ماه جاری با اعمال کنترل های سختگیرانه ضمن تقاضای اصل مدارک از متقاضیان، در مواردی ویزا های صادر شده را نیز ابطال کرده است، در مواردی نیز اجازه سوارشدن به هواپیما را به افراد نداده است.

 این افراد به مدت پنج سال از ورود به کانادا منع می شوند. 

سوابق مالی و کاری، پیشینه سفر در 10 سال گذشته و هدف از سفر به کانادا از مهم ترین مواردی است که افسر صدور ویزا به آنها توجه می کند و معمولا نقص مدرک در یکی از موارد بالا، باعث رد شدن پروفایل ویزای توریستی می شود. بنابراین باید توجه داشته باشید که صحت مدارکی که به سفارت کانادا تحویل می دهید و یا در پروفایل خود بارگذاری می کنید، بسیار حائز اهمیت است.

در صورت احراز صحیح مدارک، سفارت کانادا در آنکارا به میزان مدت زمان اعتبار گذرنامه، برای شما ویزا صادر می کند. اما بعد از ورود به خاک کانادا، شما با افسر مرزی روبرو خواهید شد که پس از سوالات مختصر اعم از هدف شما برای سفر محل اقامت و زمان ترک خاک کانادا، مهر ورود به گذرنامه شما می زند. این افسر دارای اختیار تام بوده و به هر علتی که مدارک و ویزا را نامعتبر بداند و یا حتی اگر قانع نشود که مسافر خاک کانادا را ترک خواهد کرد، و یا دروغی از وی بشنود، بلافاصله دستور ریجکت مسافر را می دهد که قابل اعتراض هم نیست.

همچنین در ماه های اخیر که تعداد بیش تری از ایرانیان با ویزای توریستی به کانادا آمده اند اما از خاک کانادا خارج نشده اند، طبیعتا پلیس مرزی حساس تر شده اند و باید بتوانید آن ها را قانع کنید که در موعد مقرر از خاک کانادا خارج خواهید شد.

دارندگان ویزای توریستی کانادا باید دقت کنند که اگر در سال های آتی برای اقامت دائم، کاری، یا تحصیلی اقدام می کنند، مدارک آنها بایستی مطابق با مشاغل قبلی که  به سفارت کانادا برای دریافت ویزای توریستی داده اند، باشد، در غیر این صورت ریجکت خواهند شد.

خلاصه اینکه، توصیه جدی می کنیم برای دریافت ویزای توریستی کانادا به دفاتر معتبر مراجعه کنید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar