افزایش تعداد مراکز درخواست ویزای کانادا
26 فوریه 2018 - 20:28
بازدید 282
5

وزارت مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا صبح روز جمعه 23 فوریه 2018 اعلام کرد که تعداد مراکز درخواست ویزای کانادا را در سراسر جهان افزایش خواهد داد. مراکز درخواست ویزا یا همان  (Visa Application Centers (VAC بسیار مفید و مقرون به صرفه هستند برای اینکه وزارت مهاجرت کانادا می تواند از طریق این مراکز، خدمات […]

ارسال توسط :
پ
پ

وزارت مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا صبح روز جمعه 23 فوریه 2018 اعلام کرد که تعداد مراکز درخواست ویزای کانادا را در سراسر جهان افزایش خواهد داد.

مراکز درخواست ویزا یا همان  (Visa Application Centers (VAC بسیار مفید و مقرون به صرفه هستند برای اینکه وزارت مهاجرت کانادا می تواند از طریق این مراکز، خدمات خود را به صورت گسترده تر و منسجم تر به همه متقاضیان ارائه کند.

شرکت .VF Worldwide Holdings Ltd برنده مزایده قرارداد راه اندازی مرکز درخواست ویزای کانادا شد. اداره خدمات عمومی و تدارکات کانادا از طرف وزارت مهاجرت کانادا، همه حقوق و امتیازات این قرارداد را طی فرآیند و مقررات شفاف با ارزش 26 میلیون دلار به شرکت مذکور واگذار کرد.

سالانه صدها هزار متقاضی با ارسال درخواست و یا مراجعه به مراکز درخواست ویزا، با انجام انگشت نگاری و یا سایر امور مربوط به صدور ویزای کانادا از خدمات این مراکز بهره مند می شوند. گفتنی است که مراکز درخواست ویزا فقط درخواست های ویزای تحصیلی، ویزای کاری، ویزای اقامت موقت (توریستی) و یا گواهی سفر برای مقیمان کانادا را می پذیرد و سایر درخواست ها از سوی این مراکز پذیرفته نمی شوند.  

از سال 2000 تاکنون، این مراکز درخواست ویزا به متقاضیان دریافت ویزای کانادا در سه مرحله قبل، حین و بعد فرآیند بررسی درخواست در اداره صدور ویزای کانادا خدمات ارائه می دهند.

دولت کانادا در نظر دارد که تا دو سال آینده، شبکه ارتباطی مراکز درخواست ویزا را گسترش دهد و تا نوامبر 2019، تعداد حداقل 149 مرکز VAC در 99 کشور جهان خدمات ارائه خواهند داد.

ارائه دهندگان خدمات شخص ثالث، مراکز درخواست  ویزا را اداره می کنند و تحت قرارداد رسمی که با وزارت مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا دارند، اختیار کامل برای ارائه خدمات به متقاضیان ویزای کانادا را دارند. این مراکز حجم کار وزارت مهاجرت را کاهش می دهند، پرونده های ناقص را به متقاضیان باز می گردانند و همچنین در کشورهایی که اداره صدور ویزا وجود ندارد، به متقاضیان خدمت ارائه می کنند.

کانادا گسترده ترین و منسجم ترین شبکه مراکز درخواست ویزا را در جهان دارد و از نوامبر 2019 بیش از 96 درصد متقاضیان می توانند در همان کشورهای محل سکونت خود به این مراکز دسترسی داشته باشند. 

نزدیک مرکز درخواست ویزای کانادا را اینجا بیابید. 

منبع خبر

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar