افزایش اعلام نیاز به نیروی کار به شیوه آنلاین
20 آوریل 2014 - 8:24
بازدید 329
6

در حال حاضر اعلام نیاز به نیروی کار به شیوه آنلاین در سراسر کشور نسبت به سال گذشته در همین زمان ۱۲ درصد افزایش داشته است. بیشترین میزان این رشد در استان انتاریو و استان‌های غربی اتفاق افتاده است که این افزایش در آنها به ترتیب ۱۹ و ۲۰ درصد است. در نقطه مقابل از […]

ارسال توسط :
پ
پ

در حال حاضر اعلام نیاز به نیروی کار به شیوه آنلاین در سراسر کشور نسبت به سال گذشته در همین زمان ۱۲ درصد افزایش داشته است. بیشترین میزان این رشد در استان انتاریو و استان‌های غربی اتفاق افتاده است که این افزایش در آنها به ترتیب ۱۹ و ۲۰ درصد است. در نقطه مقابل از میزان اعلام نیاز به نیروی کار به این شیوه در استان کبک نسبت به زمان مشابه در سال گذشته ۷ درصد کاسته شده است.

آن بخش از صنعت که بیشترین افزایش اعلام نیاز به نیروی کار به شیوه آنلاین در آن اتفاق افتاده، بخش مهمان‌داری و هتل‌داری است که در آن میزان اعلامیه‌های آنلاین ۳۱ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است. بیشترین رشد در این گروه از اعلامیه‌ها‌ی شغلی آنلاین نیز مربوط به استان‌های انتاریو و غرب کشور به ترتیب با ۳۱ و ۵۱ درصد بوده است.

در رشته‌های فنی- ‌حرفه‌ای و حمل و نقل (با ۲۳ درصد)، هنرها، فرهنگ، ورزش و مشاغل تفریحی (با ۲۳ درصد) و تولید، آب و برق و منابع طبیعی (با ۲۰ درصد) نیز رشد اعلام نیاز به نیروی کار به شیوه آنلاین نسبتا بالا بوده است.

تنها بخشی که در آن نسبت به سال گذشته از میزان اعلام نیاز به کار آنلاین کاسته شده بخش مشاغل عالی در زمینه‌های مهندسی، معماری، علوم و تکنولوژی (با منفی۰.۳ درصد) است که البته میزان این کاهش هم چندان زیاد نیست.

بیشترین رشته‌های اعلام نیاز شده به شیوه آنلاین:

نماینده فروش (مشاغل را ببینید)                    

مدیران فروش، بازاریابی و تبلیغات (مشاغل را ببینید)

برنامه‌نویسان کامپیوتر و ایجادکنندگان رسانه‌های تعاملی (مشاغل را ببینید)

آشپزها و سرآشپزها (مشاغل را ببینید)

رشته‌هایی که در آنها طی ۱۳ ماه گذشته اعلام نیاز به نیروی کار به شیوه آنلاین کاهش شدید ۳۳ درصدی داشته است:

نمایندگان و بازاریابان بیمه

خریداران عمده فروش و خرده‌فروشی

کارمندان بخش خرید و فهرست اموال

مشاوران املاک

طراحان صنعتی

نگاه به آینده

اعلام نیاز به نیروی کار به شیوه آنلاین و دیگر شاخصه‌های اقتصادی که ما آنها را به دقت زیر نظر داریم، همگی نشان از تغییرات مثبت دارند. وب‌سایت Workopolis پیش‌بینی می‌کند که طی ماه‌های ایپریل و می رشد در زمینه اشتغال همچنان ادامه داشته باشد.

برای مشاهده اصل مطلب اینجا کلیک کنید.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar