اعلام حمایت کامل حزب NDP از اعتراض به وزیر مهاجرت
28 سپتامبر 2011 - 21:58
بازدید 411
6

علی مختاری؛ امروز با حضور در دفتر آقای توماس موکلیر تجربه جدیدی متفاوت از آنچه در ملاقات با لیبرالها بدست آمد. اعضای حزب ان دی پی برخوردی بسیار مثبت با این موضوع داشتند و برای به چالش کشیدن وزیر مهاجرت با تمام قوا اعلام آمادگی کردند. هفته آینده در اتاوا ملاقاتی با دو عضو دیگر […]

ارسال توسط :
پ
پ

علی مختاری؛

امروز با حضور در دفتر آقای توماس موکلیر تجربه جدیدی متفاوت از آنچه در ملاقات با لیبرالها بدست آمد. اعضای حزب ان دی پی برخوردی بسیار مثبت با این موضوع داشتند و برای به چالش کشیدن وزیر مهاجرت با تمام قوا اعلام آمادگی کردند. هفته آینده در اتاوا ملاقاتی با دو عضو دیگر ان دی پی برگزار خواهد شد و برنامه ریزی دقیقتری در این مورد انجام خواهد شد.

حزب ان دی پی با در اختیار داشتن ۱۰۲ از ۳۰۸ صندلی پارلمان قوی ترین حزب سیاسی کانادا بعد از حزب حاکم است اگر چه حزب حاکم محافظه کار با داشتن ۱۶۶ صندلی پارلمان دولت اکثریت تشکیل داده است. ان دی پی اما با داشتن نمایندگانی جوان و تازه نفس اگر چه به تازکی رهبر مقتدر خود را از دست داده است به دنبال راهی است که این حزب حاکم که تنها حمایت ۳۵ درصد مردم کانادا را دارد و با استفاده از رقابت حزب لیبرال و ان دی پی به دولت اکثریت دست یافته را به چالش بکشد. ان دی پی تازه نفس برنامه مهمی را در دستور خود ندارد و از این رو چنین فرصتی را هوشمندانه از دست نخواهد داد نکته ای که لیبرالهای نا امید و سرخورده از آن غافلند.

بعد از بدرقه گرم ان دی پی به دفتر کار بازگشتم و به محض باز کردن ایمیل خود دیدم که ایمیلهای هماهنگی با سه عضو دیگر ان دی پی ارسال شده است و برای من رونوشت آنها آمده است. در این ایمیلها ضمن توصیف بخشی از اطلاعاتی که در اختیار آنها گذاشته شده بود بر اهمیت موضوع و لزوم اقدام عملی فوری تاکید شده و این نوید یک همکاری جدی از حزب ان دی پی است. البته انتظار ما نیز جز این نبود و این حزب و رهبر فقید آن در سال ۲۰۰۸ نیز به یاری ما شتافتند و با رسانه ای کردن موضوع عدم صدور ویزای ایرانیان گام مهمی در حل مشکل برداشتند که در این مورد اینجا بخوانید.

بر اساس هماهنگیهای بعمل آمده مقرر شده است که اعضای ان دی پی در مجلس قبل از طرح شکایت در دادگاه موضوع را با مستندات مربوطه در یک جلسه پرسش و پاسخ  علنی پارلمان با وزیر مهاجرت مطرح کنند. جلسات پرسش و پاسخ پارلمان یا Question Period مهمترین زمانی است که احزاب مخالف دولت می توانند سیاستهای دولت را به چالش بکشند. در این جلسات پرسشها تنها به صورت شفاهی و بدون اعلام قبلی مطرح می شوند و مقام دولتی مربوطه ملزم به پاسخگویی است. برای اطلاعات بیشتر درمورد این جلسات اینجا و اینجا را کلیک کنید.

با وجود حضور تمام قد NDP در حمایت از متقاضیان لیست ۳۸ گانه ما ضمن ادامه تلاشهای سیاسی برای زیر فشار قراردادن دولت محافظه کار همچنان موضوع طرح شکایت حقوقی را در دستور کار خود داریم و از متقاضیانی که قصد همراهی با ما دارند می خواهیم که با ارسال ایمیل به نشانی [email protected] نام خود را در لیست همراهان ما قرار دهند و بسته مربوطه را از طریق ایمیل تا هفته آینده دریافت کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar