اضافه شدن ده ظرفیت قراردادی دیگر در سرمایه گذاری کبک
14 دسامبر 2015 - 0:51
بازدید 438
21

افتخار دارم به اطلاع برسانم که خوشبختانه ۱۰ ظرفیت دیگر برای عقد قرارداد سرمایه گذاری در اختیار کنپارس قرار گرفت و به این ترتیب کنپارس می تواند ده قرارداد دیگر سرمایه گذاری تا پایان سال جاری میلادی امضا کند. این پرونده ها باید تا پیش از پایان ماه ژانویه با کبک ثبت شوند بنابراین کسانی […]

ارسال توسط :
پ
پ

افتخار دارم به اطلاع برسانم که خوشبختانه ۱۰ ظرفیت دیگر برای عقد قرارداد سرمایه گذاری در اختیار کنپارس قرار گرفت و به این ترتیب کنپارس می تواند ده قرارداد دیگر سرمایه گذاری تا پایان سال جاری میلادی امضا کند. این پرونده ها باید تا پیش از پایان ماه ژانویه با کبک ثبت شوند بنابراین کسانی که وارد قرارداد می شوند باید بتوانند مدارک خود را تا پیش از پایان ماه دسامبر به ما تحویل دهند.

همانگونه که می دانید تنها ۱۷۵۰ پرونده سرمایه گذاری از سوی کبک برای رسیدکی در هر سال دریافت می شود. از این تعداد ۱۲۰۰ مورد مختص چین است و ۵۵۰ مورد برای بقیه دنیا باقی مانده است. این تعداد بین موسسات مالی مجاز درگیرپانزده گانه سرمایه گذاری کبک تقسیم شده است و این موسسات در زمینه اختصاص سهمیه به موسسات مهاجرتی با محدودیت مواجهند.

کنپارس این افتخار را دارد که تاکنون بیشترین سهمیه ممکن را از این موسسات دریافت داشته است و به یقین بزرگترین موسسه درگیر در جذب متقاضیان مهاجرت از روش  سرمایه گذاری کبک در ایران است. کنپارس با کادر ورزیده و سابقه ده ساله در زمینه اقدام در این روش می تواند سرویس مطمینی را در اختیار متقاضیان قرار دهد.

از آنجا که با محدودیت ظرفیت مواجهیم لطفا در صورت تمایل به اقدام به نشانی info @ Parscanada.com ایمیل بزنید و مشخصات زیر را به ما اعلام کنید تا در اولین فرصت با شما در تماس باشیم:

– نام و نام خانوادگی

– شماره تماس

– میزان دارایی به ریال (منظور ارزش تقریبی املاک و دارایی های نقدی شماست که دست کم باید معادل ۴ میلیارد تومان باشد)

– سابقه مدیریت و یا اداره بیزنس شخصی 

لطفا در موضوع ایمیل بنویسید سرمایه گذاری کبک

اطلاعات بیشتر در مورد این برنامه را اینجا بخوانید 

موفق باشید 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar