اشتباه فاحش افسران سفارت کانادا در آنکارا رفع شد
07 مارس 2014 - 17:43
بازدید 373
10

از یکی دو هفته پیش سفارت کانادا در آنکارا که مدتها بود پرونده های کبک را معطل رها کرده بود تصمیم به صدور نامه مدیکال برای بخشی از پرونده های به جا مانده گرفت. در نامه های دریافتی با کمال تعجب مشاهده شد که افسر پرونده از متقاضی درخواست دارد که مدرکی دال بر داشتن […]

ارسال توسط :
پ
پ

از یکی دو هفته پیش سفارت کانادا در آنکارا که مدتها بود پرونده های کبک را معطل رها کرده بود تصمیم به صدور نامه مدیکال برای بخشی از پرونده های به جا مانده گرفت. در نامه های دریافتی با کمال تعجب مشاهده شد که افسر پرونده از متقاضی درخواست دارد که مدرکی دال بر داشتن توان مالی مورد نیاز برای استقرار مهاجرین فدرال را مطابق جدول دولت فدرال ارایه کنند.

ابتدا تصور شد که این یک مورد خاص و اشتباه برای تعداد محدودی افراد بوده است اما نامه های بعد و همچنین کامنتهای وبلاگ و ایمیلهای رسیده نشان داد که همه متقاضیان این نامه را دریافت کرده اند. این اتفاق نمی توانست قانونی باشد چرا که بررسی اینکه فرد پول کافی دارد یا خیر برای کبکی ها مطابق قانون بر عهده خود استان است و جدول آن نیز متفاوت است گذشته از اینکه ارقام مورد نظر کبک بسیار کمتر از ارقام فدرال است.

از آنجا که به قانون شکنی و خلاف عادت عمل کردن وزارت مهاجرت کانادا عادت داریم امیدوار بودیم که این یک تغییر رویه ناگهانی و یا یک تغییر فراقانونی یک شبه نبوده و تنها اشتباهی اداری ناشی از کم اطلاعی افسر و یا افسرانی چند باشد.

در هر صورت مکاتباتی در مورد پرونده های موکلین با سفارت در آنکارا انجام شد و خوشبختانه دیروز خبر رسید که دانسته اند که درخواستشان برای ارایه مدارک توان مالی مطابق جدول فدرال کار درستی نبوده است و خواستند به آن قسمت از نامه بی اعتنا باشیم.

بنابراین اگر از این دست نامه ها دریافت کرده اید نگران نشوید و آن قسمت را ندیده بگیرید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar