اشاره ای در خصوص پرونده های فدرال که بین ۲۷ فوریه و ۲۸ نوامبر ۲۰۰۸ فایل شده اند
12 سپتامبر 2009 - 23:25
بازدید 325
8

علی مختاری تماسهای زیادی در خصوص وضعیت پرونده هایی که بین فوریه تا نوامبر ۲۰۰۸ ثبت شده اند ولی بر اساس آیین نامه صادره از سوی وزیر مهاجرت مشمول لیست مشاغل نبوده اند دریافت می کنیم که لازم دیدم در سایت اشاره ای داشته باشیم. همانگونه که مطلعید بین فوریه تا نوامبر ۲۰۰۸ یک دوره […]

ارسال توسط :
پ
پ

علی مختاری

تماسهای زیادی در خصوص وضعیت پرونده هایی که بین فوریه تا نوامبر ۲۰۰۸ ثبت شده اند ولی بر اساس آیین نامه صادره از سوی وزیر مهاجرت مشمول لیست مشاغل نبوده اند دریافت می کنیم که لازم دیدم در سایت اشاره ای داشته باشیم.

همانگونه که مطلعید بین فوریه تا نوامبر ۲۰۰۸ یک دوره بلا تکلیفی بر پرونده های فدرال حاکم بوده است از یک سو قرار بود تنها صاحبان تجربه در رشته های خاص را بپذیرند و از سوی دیگر لیست این رشته های خاص اعلام نشده بود. در نتیجه تقاضاهای این دوره باید تا تعیین تکلیف معطل می ماند. پس از روشن شدن لیست مشاغل این پرونده ها در دو حالت زیر قرار گرفتند:

۱- اگر شغل متقاضی در ده سال گذشته با یکی از مشاغل موجود در لیست منطبق بود ظرف دو ماه نامه ای را دریافت کرده است که طی آن از وی خواسته شده  مدارک خود را برای بررسی ارسال کند.

۲- اگر شغل متقاضی در لیست نبوده است در این صورت پرونده مطابق قانون بسته شده و در وب سایت اداره مهاجرت هم به عنوان (Deceision Made) اعلام شده است. این افراد تا این لحظه هیچ نامه ای را دریافت نکرده اند اما دیر یا زود این نامه را دریافت خواهند کرد و هزینه پرداختی نیز به آنان بازخواهد گشت. این دسته از دوستان می توانند چنانچه در این یک سال شرایط جدیدی پیدا کرده اند دوباره اقدام کنند و یا برای کبک درخواست بدهند. نیازی هم به ابطال درخواست قبلی یا ارسال نامه در آن خصوص وجود ندارد چون همانگونه که اشاره شد آن پرونده بسته شده است.

در مورد چگونگی دریافت وجه پرداختی هم باید منتظر باشند تا نامه مربوطه به دست آنان برسد اگر از طریق نماینده قانونی پرداخت کرده اید چکی در وجه وی ارسال خواهد شد.

 

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar