استقبال گسترده از «هدیه نوروزی کنپارس»
22 آوریل 2011 - 12:41
بازدید 425
6

با پایان یافتن فروردین ماه ۱۳۹۰، فرصت استفاده از برنامه‌ای که با عنوان «هدیه نوروزی کنپارس برای زوج‌های جوان» اعلام شده بود به پایان رسید. در تماسی که با مهندس مختاری، مدیر دفتر تهران داشتیم تا از چند و چون استقبال از این برنامه باخبر شدیم دریافتیم خوشبختانه زوج‌های زیادی از این برنامه استقبال کرده‌اند […]

ارسال توسط :
پ
پ

با پایان یافتن فروردین ماه ۱۳۹۰، فرصت استفاده از برنامه‌ای که با عنوان «هدیه نوروزی کنپارس برای زوج‌های جوان» اعلام شده بود به پایان رسید. در تماسی که با مهندس مختاری، مدیر دفتر تهران داشتیم تا از چند و چون استقبال از این برنامه باخبر شدیم دریافتیم خوشبختانه زوج‌های زیادی از این برنامه استقبال کرده‌اند به گونه‌ای که همکاران دفتر تهران در این ماه که به طور طبیعی در ایران فعالیت‌ها در سکون تعطیلات نوروزی غرق است! روزهای شلوغی را پشت سر گذاشته‌اند.

مهندس مختاری از توجه و ابراز علاقه مراجعین و اعتمادی که به مجموعه فعالین شرکت در امر مشاوره مهاجرت نشان داده‌اند تشکر کرده و ابراز امیدواری کردند این موکلین جدید که به جمع خانواده بزرگ کنپارس پیوسته‌اند بتوانند از خدمات متنوع اطلاعاتی و آموزشی کنپارس به بهترین نحوه استفاده کرده و خود را برای موفقیت در مسیر مهاجرت و سپس برای زندگی در کشور جدید آماده سازند.

در پاسخ به پرسشی در باره تداوم برنامه‌هایی از این دست که می‌تواند یاریگر جوانان باشد اطلاع دادند که کنپارس مرتبا در حال بررسی چنین زمینه‌هایی است تا ضمن رعایت ساز و کارهای اقتصادی در پیش‌برد کارها و اطمینان از حفظ کیفیت خدمات، بتواند به طیف‌های متنوع‌تری از مشتریان سرویس دهد و در آینده نیز در فرصت‌های مناسب برنامه‌هایش را اعلام خواهد کرد.

یادآوری می‌شود بر اساس برنامه فوق که برای حدود ۴۵ روز فعال بود، افراد مجرد یا زوج‌هایی که حداقل یکی از آنها ۳۰ سال یا کمتر سن داشتند می‌توانستند با پرداخت تنها ۵۰۰ دلار به عنوان قسط اول قرارداد، از خدمات مشاوره‌ای کنپارس و ده‌ها امکان دیگر در اختیار موکلین این شرکت بهره‌ بگیرند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar