به روز رسانی استراتژی ضد نژادپرستی اداره مهاجرت کانادا
08 آگوست 2022 - 14:53
بازدید 392
3
استراتژی جدید ۲٫۰ نام گرفت و هدف آن ارتقا نقش اداره مهاجرت در مبارزه با نژاد پرستی است
ارسال توسط :
پ
پ

استراتژی جدید ۲٫۰ نام گرفت و هدف آن ارتقا نقش اداره مهاجرت در مبارزه با نژاد پرستی است

اداره مهاجرت کانادا( IRCC) در تلاش برای مبارزه با نژادپرستی که ادعا می‌کند واقعیتی ریشه‌دار در زندگی روزمره و محل کار کانادایی‌ها است، استراتژی ضد نژادپرستی خود را به روز و اصلاح می‌کند. 

کارولین خاویر، معاون موقت وزیر مهاجرت، در بیانیه‌ای در ماه جون گفت: «زندگی ما همیشه با نابرابری‌هایی همراه است، افزایش جرایم ناشی از نفرت علیه آسیایی‌ها در طول همه‌گیری، صدای مردمان بومی، سیاه‌پوستان، مردم تحت نژاد پرستی قرار گرفته و محروم که پس از قتل جورج فلوید در ایالات متحده در ماه می۲۰۲۰ جنبش جهانی علیه نژادپرستی را شعله ور کرد را دیگر نمی‌توان ندیده گرفت. »

این رویدادها انگیزه جدیدی بود برای تلاش‌هایی که دولت فدرال برای تأمل، بازاندیشی و ایستادگی قاطع در برابر نژادپرستی انجام می‌داد. 

با این وجود مدافعان اقلیت‌ها در کانادا معتقدند که بیانیه اداره مهاجرت چیز زیادی نمی‌گوید و گرچه زبان مورد استفاده اداره مهاجرت در این بیانیه مثبت است، اما اقدام فوری در آن مشخص نشده است.

جنی کوان نماینده مجلس از حزب دموکرات جدید ادعا کرد که بر اساس گزارش‌ها نمایندگان آفریقایی، آمریکای جنوبی و آسیایی که قصد شرکت در یک کنفرانس بزرگ ایدز در مونترال را داشتند، ویزا نگرفتند، با این استدلال که ممکن است بسیاری از آنها به خانه بازنگردند. 

در رسانه‌های اجتماعی، منتقدان اداره مهاجرت خاطرنشان کرده‌اند که دانشجویان آفریقایی که برای کالج‌ها و دانشگاه‌های کانادا درخواست می‌دهند، با نرخ بسیار بالاتری نسبت به دانشجویان بین‌المللی سایر کشورها از ویزای تحصیل نمی‌گیرند. 

استراتژی ضد نژادپرستی ۱٫۰ 

اداره مهاجرت کانادا از جولای دو سال پیش گروهی برای تبلیغ ضد نژادپرستی برای مدیران ارشد و کارمندان خود داشته است.این استراتژی به عنوان استراتژی ضد نژادپرستی ۱٫۰ نامگذاری شد. 

هدف اعلام شده آن ریشه کن کردن نژادپرستی در سیاست‌ها، عملیات و شیوه‌های مدیریت کارکنان اداره مهاجرت بود. 

اداره مهاجرت با استراتژی جدید ضد نژادپرستی ۲٫۰ (۲۰۲۴-۲۰۲۱)، نقش خود را در مبارزه با نژادپرستی ارتقا می دهد. 

خاویر اظهار کرد: «با توجه به نسبت افراد بومی، سیاه‌پوست و سایر اقلیت‌ها که پیش‌بینی می‌شود تا پایان دهه به بیش از ۴۰ درصد از جمعیت در سن کار کانادا برسد، این استراتژی گام اولیه تحقق وعده کانادا به عنوان کشوری کاملا متنوع و فراگیر است. »

ارتباط با ما:

برای دریافت مشاوره رایگان و انواع خدمات مهاجرتی از طریق شرکت کنپارس می‌توانید با شماره‌های ۰۲۱۹۱۰۰۸۳۳۹ یا ۰۲۱۹۱۰۰۸۳۳۸ تماس گرفته، یا اطلاعات خود را از طریق چت آنلاین سایت یا دایرکت اینستاگرام ارسال کنید و یا اینکه  فرم ارزیابی رایگان ما را پر فرمایید تا در اولین فرصت با شما تماس گرفته شود.

همچنین می‌توانید پرسش‌های خود را از طریق شماره‌های واتس اپ (+۱)۵۷۹۹۵۷۹۲۹۳ و ۹۰۳۴۹۴۱۴۵۶(+۹۸) ( کافیست همین حالا شماره تماس ها را لمس کنید ) از ما بپرسید و پاسخ آن‌ها را از طریق همین شماره‌ها دریافت کنید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar