استخدام نیرو در تارگت آغاز شد
08 سپتامبر 2011 - 21:57
بازدید 313
5

کمپانی تارگت کانادا Target Canada استخدام نیرو برای سال ۲۰۱۳ را از هم‌اکنون آغاز کرد کمپانی تارگت کانادا که قصد دارد تا در ماه مارچ سال ۲۰۱۳ اولین گروه از فروشگاه‌های خود را، که شامل ۱۳۵ فروشگاه خواهد بود، در کانادا افتتاح کند از هم‌اینک کار استخدام نیرو را آغاز نموده است. این فروشگاه زنجیره‌ای […]

ارسال توسط :
پ
پ

کمپانی تارگت کانادا Target Canada استخدام نیرو برای سال ۲۰۱۳ را از هم‌اکنون آغاز کرد

کمپانی تارگت کانادا که قصد دارد تا در ماه مارچ سال ۲۰۱۳ اولین گروه از فروشگاه‌های خود را، که شامل ۱۳۵ فروشگاه خواهد بود، در کانادا افتتاح کند از هم‌اینک کار استخدام نیرو را آغاز نموده است.

این فروشگاه زنجیره‌ای که دومین مجموعه بزرگ فروشگاهی در کشور امریکاست، به تازگی بخشی را با عنوان Taerget.ca/careers در وب‌سایت خود اضافه نموده است. برنامه این کمپانی این است که به قول خودشان «ده‌ها هزار نفر» کانادایی را به کار بگیرند زیرا کمپانی در نظر دارد تا برای هر یک از فروشگاه‌های خود حدود ۱۵۰ تا ۲۰۰ نفر را به استخدام درآورد.

آقای برایان برگ، معاون ارشد فروشگاه‌های تارگت کانادا معتقد است که این تعداد حدودا ۵۰ درصد بیشتر از مجموع نفراتی است که در حال حاضر در فروشگاه‌های زلرز Zellers ، که قرار است جای خود را به فروشگاه‌های تارگت بدهند، مشغول به کار هستند. 

کمپانی تارگت با خرید حق اجاره ۲۲۰ فروشگاه زلرز به مبلغ ۱ میلیارد و ۸۲۰ میلیون دلار وارد بازار خرید و فروش در کانادا شده است و به همین دلیل هم این امکان وجود دارد که در همه آنها آغاز به کار نکند و به عبارت دیگر همه فروشگاه‌های زلرز تبدیل به تارگت نشوند. این شرکت تا همین حالا حق استفاده از بخشی از این اجاره را به شرکت والمارت کانادا واگذار نموده است.   

به گفته کمپانی تارگت کانادا، کارکنان فعلی فروشگاه‌های زلرز هم درست مانند بقیه متقاضیان امکان تقاضای کار در این کمپانی را دارند. در حال حاضر این کمپانی مشاغل سطح بالاتر از جمله senior buyers، مدیر برنامه‌ریزی خرید، تحلیل‌گر بیزینس و رئیس تیم منطقه‌ای را روی وب‌سایت خود قرار داده تا با جذب این افراد در گام نخست زیرساخت کار در بازار کانادا را فراهم سازد.

تا امروز شرکت تارگت کانادا ۳۵ کانادایی را استخدام نموده که اغلب آنها نیز در مشاغل بالا هستند. حدود ۲۰ نفر از این عده کار خود را با مدیران اجرایی بخش امریکایی شرکت آغاز نموده‌اند. به گفته آقای برگ، قوانین مربوط به دستمزدها و نرخ آنها در کانادا شباهت زیادی با همین قوانین در امریکا دارد و تفاوت‌ها نیز بسیار کم بوده است. او می‌گوید: «تقریبا بیشتر چیزها همان‌طوری بوده که انتظار آن را داشتیم و تا به امروز که به مورد عجیب و پیش‌بینی نشده‌ای برخورد نکرده‌ایم.»

خانم تیفانی مونرو، معاون ارشد بخش منابع انسانی شرکت تارگت کانادا می‌گوید: «هدف ما در امریکا این است که تا حد امکان در بازار رقابت کنیم. افتخار ما هم این است که در صنعت خرید و فروش دارای یکی از بهترین سیستم‌های تعویض یا جبران خسارت هستیم.»

در حال حاضر ۵۰ شغل دیگر نیز مورد درخواست شرکت است اما در آینده نزدیک بر این تعداد افزوده خواهد شد. خانم مونرو می‌گوید: «در ماه‌های آینده به طور مداوم فرصت‌های شغلی دیگری نیز روی سایت معرفی خواهند شد. افراد می‌توانند با عضویت در سایت به محض آمدن این اطلاعات روی سایت از آن مطلع شوند. ما در امریکا هم برای استخدام از روشی بسیار شبیه به این استفاده می‌کنیم.»

هم آقای برگ و هم خانم مونرو از جمله افرادی هستند که از  اداره اصلی این شرکت در امریکا به کانادا آمده‌اند. با توجه به آگاهی خوبی که مشتریان کانادایی از حضور این شرکت در آینده نزدیک در کانادا داشته‌اند و از میان آنها تا کنون ۳۰ هزار نفر نیز کارت اعتباری امریکایی تارگت را هم تهیه کرده‌اند، به نظر می‌رسد که این مجموعه زنجیره‌ای در کانادا حضور موفقی داشته و تاثیر زیادی نیز بر فضای کلی بازار خرید و فروش در کانادا بگذارد.

کمپانی تارگت کانادا پیش‌بینی می‌کند و انتظار دارد که طی یک دهه بتواند میزان فروش خود را در کانادا به ۶ میلیارد دلار در سال برساند.

برای مشاهده اصل مطلب اینجا کلیک کنید.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar