استان انتاریو برای 21 کارآفرین دعوت‌نامه صادر کرد
29 آگوست 2020 - 18:00
بازدید 409
11

استان «انتاریو» 21 دعوت نامه برای متقاضیان برنامه «کارآفرینی» صادر کرده است. «برنامه مهاجرتی استان انتاریو» (OINP) این انتخاب را در تاریخ 26 آگوست برگزار کرد. متقاضیانی که امتیاز «ابراز علاقه مندی» (EOI) خود را بین 22 نوامبر 2019 و 21 آگوست 2020 دریافت کرده اند برای این انتخاب در نظر گرفته شدند.   دعوت […]

ارسال توسط :
پ
پ

استان «انتاریو» 21 دعوت نامه برای متقاضیان برنامه «کارآفرینی» صادر کرده است. «برنامه مهاجرتی استان انتاریو» (OINP) این انتخاب را در تاریخ 26 آگوست برگزار کرد. متقاضیانی که امتیاز «ابراز علاقه مندی» (EOI) خود را بین 22 نوامبر 2019 و 21 آگوست 2020 دریافت کرده اند برای این انتخاب در نظر گرفته شدند.

 

دعوت نامه ها برای متقاضیانی صادر شده است که امتیاز «EOI» بین 144 تا 200 داشتند. این چهارمین انتخاب از نوع خود در سال 2020 است که تعداد کل کارآفرینانِ دعوت شده را به 91 نفر می رساند.

 

شرایط لازم برای جریان «کارآفرین» بستگی به مکان بیزینس در استان انتاریو دارد. اصلاحات اخیر حداقل دارایی خالص و الزامات سرمایه گذاری را کاهش داده است.

 

دارایی خالص مورد نیاز برای تجارتِ پیشنهادی در «منطقه تورنتو بزرگ» (GTA)، در حال حاضر 800 هزار دلار است که از 5/1 میلیون دلار به این رقم کاهش یافته، و سرمایه گذاری مورد نیاز هم 600 هزار دلار است که قبلاً یک میلیون دلار بوده است.

 

کارآفرینانی که به دنبال جایی در خارج از «GTA» هستند به جای 800 هزار دلار به 400 هزار دلار دارایی خالص و همچنین به جای 500 هزار دلار، به حداقل سرمایه گذاری 200 هزار دلار نیاز دارند.

 

متقاضیان به عنوان صاحب بیزینس یا مدیر ارشد به 24 ماه سابقه کار تجاری در شصت ماه گذشته نیاز دارند. پیش از این، متقاضیان در همان بازه زمانی به 36 ماه سابقه کار نیاز داشتند.

 

حداقل شرایط برای دریافت نامزدی

جریان کارآفرینی برای جذب افرادی طراحی شده است که به دنبال پیاده سازی یک ابتکار تجاری جدید یا خرید یک تجارت موجود در «انتاریو» هستند. متقاضیان موفق برای راه اندازی تجارت خود در «انتاریو»، نامه پشتیبانی اجازه کار موقت دریافت می کنند. نامه پشتیبانی براساس «قرارداد اجرای تجارت» است و اگر کارآفرین از اهداف سرمایه گذاری و اشتغال زایی پیروی کند که در این قرارداد مشخص شده است، این شانس را دارد که برای اقامت دائم کانادا نامزد شود.

 

کارآفرینان برای درخواست نامزدی از «انتاریو»، پس از راه اندازی بیزینس خود و به انجام رساندن «قرارداد اجرای تجارت» باید معیارهای زیر را داشته باشند.

  • دانش زبان رسمی «معیار زبان کانادایی» (CLB) سطح 4 یا معادل آن داشته باشند؛
  • الزام اقامتی برنامه را برآورده سازند، متقاضیان باید برای 75درصد (نه ماه از سال) از دوره ای که اقدام به راه اندازی بیزینس خود در «انتاریو» می کنند (دوره «قرارداد اجرای تجارت») در «انتاریو» زندگی کنند؛
  • کارآفرینان باید فعالانه در مدیریت روزمره فعالیت های تجاری شرکت کنند.

متقاضیان همچنین باید ظرف 20 ماه از ورود خود به «انتاریو»، شرایط «قرارداد اجرای تجارت»، از جمله اطلاعات مندرج در «EOI» و برنامه تجاری را عملی کنند.

 

منبع خبر: CIC News, August 28, 2020

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar